Hello,
I did this logo for you.
It's a pencil and circle of colors with the "I" and "C".
The I is combined with the pencil to represent authenticity, the C is combined with a circle of colors to represents the transformation and open mind.
Kinds regards,
Design-g
IdentiCy heeft jou nodig voor het creëren van onze brand identiteit op een professionele, maar heel diverse en creatieve manier
- Wedstrijd van: IdentiCy
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 26-07-2018
Datum einde: 01-08-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Thank you Design-g for participating. I like that you gave it some thought to make it a unity, which is very important. Apologies, but I don't see the connection between a pencil and authenticity. When i saw the logo, i thought it was for a lawyer or notary public, due to the pencil and the style used. I don't "feel it" as matching what i am after. In the world of HR, colors shaped like this in a circle with quadrants, remind me of Insights colour coding. And, i don't want to create confusion with that.