Beste Stephanie,
Ik vraag mij af in hoeverre een los beeldmerk het logo/naam zal versterken. Het logo zoals deze nu van opzet is is zeer goed te verwerken op een website en op kleding, dat is geen probleem. Ik neem aan dat de naam toch zo vaak mogelijk naar voren moet komen? Ook diapositief is het logo goed te verwerken op bijvoorbeeld zwarte kleding..
Uiteraard heb ik ook nog gekeken naar een andere variant waarbij ik een icoon kon verwerken welke ook los in te zetten is. Bijgaand het voorstel met een voorbeeld op kleding.
ik hoor het graag weer,
Identiteit voor motoren van racewagens gezocht!
- Wedstrijd van: steffi
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-07-2010
Datum einde: 09-08-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Een apart beeldmerk met al dan niet "DUXE" of "D" erin is een must. Plakaatjes moeten op motorblokken bevestigd worden, Moet kleun blijven, toch herkenbaar; vandaar een apart beeldmerk.
Idd duidelijke opntwerpen, maar de onderste doet me teveel aan "Durex" denken, is idd ook veilig, maar wij zoeken een ander "veilig"...
Vind de onderste X wel het mooist, maar vraag me af waarom "X", en geen D.
Wel heb je het helemaal goed dat het ontwerp in alle omstandigheden bruikbaar en leesbaar moet blijven (wat hiernaast ook het geval is!)
Wij zijn inmiddels helemaal over eens dat we een schild willen, ik ga proberen om onze voorkeuren te posten.

Beste, bijgaand ook een voorstel van one kant. We hebben het logo eenvoudig en herkenbaar opgezet zodat deze in alle kleuren en op alle materialen goed te verwerken is.
Beste mensen van de Reclamestudio,
Hoop dat ik mezelf niet te erg tegenspreek, maar we vinden dit beide een goed logo!
Of toch een logo waar mee te werken valt.
Fonts die ons aanstaan kan je vinden via:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-KEE83W6NZFAC.pdf
Een must voor ons is een beeldmerk. We waren heel enthousiast over een schildje dat eerder is voorgesteld, omdat het zo bruikbaar is op zowel de website als op kleding nadien...
Hoeft geen schild te zijn, maar iets simpel, zonder dégradés, en heel herkenbaar. Makkelijk ook los te gebruiken.
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie volgende voorstellen!!!
Groetjes,
Stephanie