Geen commentaar
Ik wil opvallen in verscheidenheid - I want to stand in diversity
- Wedstrijd van: OOK Innovatie
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-08-2014
Datum einde: 02-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
mooi achterkant is leuk

Geen commentaar
Ja.
Ik laat me dit even op me inwerken

Geen commentaar
het zelfde font alleen in verschillende diktes en italic (schuin)
ja mooi; vooral die groene - de bovenste

Geen commentaar
er met een andere bril naar kijken
hmmm leuk - even laten bezinken

Geen commentaar
Deze is ook aardig. Kun je ook lang maken. Opvallende kleuren. Het woord innovatie - kunnen dat geen verschillende (niet te verschillend) letter fonts zijn? Om het aspect verscheidenheid te benadrukken?
Bedoel je dat OOK lang moet zijn net als innovatie, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt
ik geloof dat ik hem snap

Geen commentaar
Om de rand van de O te gebruiken als staande poot voor de K is leuk - had ik nog niet bedacht. Mijn associatie is 00 < (kleiner dan teken).
Als ik deze logo op tafel leg naast alle andere dan valt deze niet op; niet bijzonder.