Here it goes a new version that mixes the best of the previous one. I am always happy to hear your feedback.
Ik wil opvallen in verscheidenheid - I want to stand in diversity
- Wedstrijd van: OOK Innovatie
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-08-2014
Datum einde: 02-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


nice. Let me think about this one for a moment

Here it goes a new version where I focus in Open Ogen Kansen ; ) (thank you!). This logo shows the "process" of Open Eyes & Changes while keeping a modern look.
I am happy to read your feedback!
I liked the word innovatie in the previous design better. The color seems to be ok, it is eye catching.

In this fresh, modern and structurated logo proposal you can see exactly what you sell, One Of a Kind, that's why each letter is different, like each of you customer's solutions. Please, let me know what do you think about it so I can get closer to you taste.
To make every letter different is a very nice idea. I like that very much. So you have captured the diversity. The complete logo does not yet stand-out. What are your thoughts on this?
OOK stand for Open Ogen Kansen; open eyes & changes :-) - not One Of a Kind; although I like this interpretation of OOK as well, especially for the english speaking customer.