de losse huisstijl onderdelen.
In de praktijk
- Wedstrijd van: In de praktijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-09-2012
Datum einde: 11-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



de losse huisstijl onderdelen.

de losse huisstijl onderdelen.

hierbij mijn voorstel impressie voor uw huisstijl. m.v.g. henrico

Geen commentaar
ditmaal heb ik een poppetje met vleugels verwerkt, de vleugels uitslaan etc. verder ziet u allemaal fragmenten die dus het bovenste gedeelte van het logo opbouwen "op eigen kracht"
Het spijt ons ,maar ook dit logo spreekt ons niet aan.

hierbij mijn aanpassingen. m.v.g. henrico
Bedankt voor de herziene versie. Helaas geeft ook deze versie niet weervaart we uit willen stralen.

hierbij mijn logo in de praktijk.
Dag reclamekenners,
Bedankt voor je inzending. We vinden het logo nog niet echt passen bij de praktijk. De kleuren vinden we niet zo mooi en het is jammer dat 'onze missie is' erbij staat. Dit mag weggelaten worden. Daarnaast willen we 'op eigen kracht' boven de naam ( zoals in de tekst staat).