Geen commentaar
In de praktijk
- Wedstrijd van: In de praktijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-09-2012
Datum einde: 11-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag OpMaat, Bedankt voor je inzending. We vinden dit een mooi logo en een krachtig beeld. Er zijn echter nog meer goede inzendingen.... We hopen
snel een beslissing te maken.
Dag, ik zou zeggen; goede zaak! Hoe meer keuze, hoe beter, lijkt me. Een korte toelichting van het ontwerp, wat jullie mogelijk mee kunnen nemen in het besluit. De slogan is geschreven in een soort handgeschreven lettertype, dit om de boodschap kracht bij te zetten: op eigen kracht, als in zelf geschreven. Bij het naamlogo ligt de nadruk op PRAKTIJK, doordat het iets dikker is, dit geeft een herkanbaar beeld en ietwat een ietwat speelse, verzorgde, maar toch strakke uitstraling. De voorstelling van de handstand/radslag staat uiteraard voor vrijheid, beweging en energie. De kleuren zijn fris en jong.
Succes met het maken van een keuze en uiteraard; aanpassingen kunnen altijd gedaan worden!
Mvg

Geen commentaar