Geachte in de praktijk,
Ik vind het idee erg mooi en moest meteen aan een helpende hand denken. Dit is dus ook het idee achter het logo (rechts). In het kinderhandje staat 'op eigen kracht' die word ondersteund door een oudere met 'in de praktijk'. Beide zijn verfafdrukken waardoor ze vrolijk gekleurd zijn, maar ook iets kinderlijks hebben. De handen zijn wel als 2 losse plaatjes van internet afgehaald, dit omdat ik het effect niet kreeg met mijn eigen handen. Ze zijn beide daarna nog wel bewerkt. In de huisstijl staat het logo rechtsboven. links en onder staan verfvegen. Dit is niet al te druk, maar breekt toch weer het witte papier en blijft in dezelfde sfeer van de verfhanden.
Vriendelijke groet,
Naomi Baltus
In de praktijk
- Wedstrijd van: In de praktijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-09-2012
Datum einde: 11-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Naomi,
Bedankt voor je inzending en het aanvullende verhaal. We vinden de naam van de praktijk er echter niet goed genoeg uit springen. Daarnaast willen we in de toekomst ook Leerkrachten en ouders coachen. We willen daarom dat ons logo niet te kinderlijk is. In dr toekomst moet het ook volwassenen aanspreken.