Geen commentaar
In de praktijk
- Wedstrijd van: In de praktijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-09-2012
Datum einde: 11-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Dag thuisje, bedankt voor je inzending. We vinden het steeds lastiger worden om een goed logo te kiezen. Dit logo geeft wel goed weer wat we willen met de praktijk. Toch zijn er veel goede inzendingen. Een keuze maken is dus nog lastig! Je hoort spoedig van ons.

Geen commentaar
Dag thuisje,
Bedankt voor je inzending. We vinden het een vrolijk logo! Toch sluit het niet helemaal aan bij onze doelgroep. We willen ook de oudere kinderen bereiken ( tot 12 jaar) en daarnaast willen we in de toekomst ouders en leerkrachten cursussen aanbieden. De huisstijl moet ook dan nog passen. Ook zouden we graag iets doen met 'kracht' . Wellicht kan het poppetje de naam voortduwen bijvoorbeeld. We hopen dat je iets hebt aan deze informatie.
Groeten van 'In de praktijk'