Geen commentaar
innovatief & duurzaam,
- Wedstrijd van: innovatief
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 23-08-2012
Datum einde: 06-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Bij deze een andere uitwerking.
Graag hoor ik wat u zelf mooie logo's vindt!
Stefan

Hey,
Mijn ontwerp voor Frontshield.
Een vrij opvallend logo, om nadruk te leggen op innovatie.
De lijnen staan voor het kleuren en restylen van gebouwen.
Groet,
Stefan
hallo, deze strepen doen mij veel denken aan verf deze associatie willen we niet maken. wij werken met speciale folie's, kijk bv eens op www.front-art.de
groeten Hans van Eyck