Inpulse Business Consultancy zoekt logo en huisstijl!
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: gljm
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 250.00
- Datum start : 31-05-2011 11:05
- Datum einde : 15-06-2011 11:42
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,bmp
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 41
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Inpulse Business Consultancy is recent gestart als een jong, onafhankelijk adviesbedrijf en begeeft zich op het snijvlak tussen organisatie, proces en ICT. Ik lever tijdelijk aanvullende expertise om interne en externe ontwikkelingen voor de klant te analyseren en te vertalen in een specifiek op de klant toegesneden plan van aanpak. Kenmerkend daarbij is de samenhang tussen strategie, waardeprocessen en organisatie. Ik help - als de klant dit wenst - vervolgens met het implementeren van het plan.
Doelgroep:
De specifieke kennis en ervaring is opgedaan in de energiebranche. Deze markt is dan ook de primaire doelgroep. Denk hierbij niet alleen aan de traditionele spelers als Nuon en Essent, maar zeker ook aan de (groeiende) groep spelers die een rol zijn gaan spelen na de liberalisering van de energiemarkt.
Ik wil me echter niet beperken tot alleen de energie. Ook andere sectoren kunnen van belang zijn, zoals bancair, telecom of zorg.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Uitstraling moet zakelijk zijn, maar niet saai. Dynamisch en professioneel, energiek (de puls in inpulse), betrouwbaar. Bewust van eigen kunnen zonder schreeuwerig te worden. Strak, abstract (?) en fris.
o²Design
-
-
Toelichting van de designer o²Design:
Beste,
Hierbij mijn voorstel. Fris, dynamisch, strak en professioneel. Het logo spreekt verder voor zich. Ik ben benieuwd naar uw opmerkingen.
Met vriendelijke groet,
Joel
o2Designs -
gljm zegt :
Joel,
Leuk detail als punt op de i. Inderdaad strak en zakelijk. Maar het ooft ook wat statisch.
Met vriendelijke groet,
Harry -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-