Insecten eten! Maak een logo en huisstijl met internationale allure.
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Ger
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 31-07-2013 10:06
- Datum einde : 12-08-2013 10:03
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 59
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Ons bedrijf heet: Insect Europe
Wij verkopen, kweken en promoten het eten van insecten voor menselijke consumptie, in Europa en daarbuiten.
Graag zouden we een beeldmerk willen zonder tekst, dit logo komt op al onze verpakkingen te staan en zal grote bekendheid krijgen.
De bedrijfsnaam als tekst moet hierbij aansluiten.
Wensen:
- Stilistisch
- Modern
- Tijdloos
- Subtiel kunnen zien dat het om insecten gaat, geen enge plaatjes
- Culinair karakter
- Uitnodigend
- Duurzaamheid is een belangrijke pijler in ons bedrijf
- Eenvoud
- Je bent vrij om een passende kleurstelling te gebruiken.
De huisstijl moet helder en fris aansluiten bij het beeldmerk, ook hier geen toeters en bellen, het moet er vooral professioneel uitzien.
Ik ben erg benieuwd wat jullie gaan maken, heel veel succes!
Bedrijfsomschrijving:
Insect Europe BV is dit jaar opgericht en gaat zich internationaal richten op eetbare insecten voor menselijke consumptie. In Lelystad is een kwekerij in wording, van daaruit gaan we de wereld bestoken met heerlijke producten.
We zijn al een tijdje actief onder de naam DeliBugs, dit zal als label onder Insect Europe blijven bestaan. Wellicht zullen we hiervoor ook nog een nieuw logo willen hebben, aansluitend op Insect Europe.
Doelgroep:
Consumenten wereldwijd, de website wordt in 5 talen vertaald en gaat eind dit jaar online.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Leef je uit, de artistieke vrijheid moet de inspiratie zijn.
Brandbrains
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Brandbrains:
Feedback zeer welkom!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-