Interim marketing manager zoekt passende en persoonlijke huisstijl

Datum start: 28-11-2011

Datum einde: 16-12-2011

Totaal budget: € 150.00
Nieuwste inzending
Book cover
Egel

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een professionele en betrouwbare uitstraling maar wel op een zodanige wijze dat het opvalt. Dat je bij blijft en het versterkend werkt aan mijn profiel.

Bedrijfsomschrijving


Vanaf 1 januari 2012 start ik als interim marketeer/marketing manager. Het bedrijf van waaruit ik opereer heet: Inside Marketing Hiervoor heb ik een passend logo en huisstijl voor nodig.

Aangezien het een logo is die bij mijn persoon moet passen, immers ik "verkoop"mijzelf, geef ik hier een korte professionele omschrijving:

Van oorsprong ben ik een bedrijfskundige die zich breed heeft ontwikkeld en een passie heeft voor wat de klant beweegt. Dat heb ik weten te combineren in het vak marketing op nationaal en internationaal niveau. Ik heb ruime marketing management ervaring in verschillende branches; FMCG, financiële dienstverlening, leisure, bank en overheid.
Binnen mijn functioneren word ik gekarakteriseerd als daadkrachtig en pragmatisch creatief. Ik ben gedreven, enthousiast, initiatiefrijk, oprecht en streef er naar om continue te blijven ontwikkelen. Innovatie, klantgedrevenheid en realisatie zijn belangrijke elementen voor mij.
Sinds 2011 gecertificeerd als register marketeer (hier zijn er 100 van in NL).

zie:nl.linkedin.com/in/saskiaijszenga

Doelgroep


Interim bureaus die bemiddelen tussen grote bedrijven (>500 werknemers) en interimmers. Zij ontvangen veel CV's en visite kaartjes van interimmers dus om daarin op te vallen en bij te blijven is een uitdaging.
Grote bedrijven met directie en managers die behoefte hebben aan een interim marketing manager. Daar wil je graag top of mind zijn.

Zij willen dat de interim manager die zij benaderen, direct aan de slag kan en een echte professional. Je neemt ze een zorg uit handen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


krachtig lettertype.
De kleur grijs/blauw komt steeds naar boven, dit is wellicht wat saai maar heb je een beter idee dan laat ik me graag verrassen.

Op dit moment heb ik een visitekaartje met een foto, waar ook altijd positief op gereageerd wordt.

Designer: guusgijben guusgijben
logo_huisstijl-guusgijben-uw3tXemu

guusgijbenguusgijben

Hoi Saskia,

Bij deze mijn inzending voor de nieuwe huisstijl van inside marketing. Ik heb een viertal logo/ kleurvoorstellen gemaakt. Zelf vond ik de combinatie zwart groen erg prettig en heb daar ook twee voorbeelden mee gemaakt van hoe een visitekaartje er uit kan komen te zien. Zo kun je ook zien wat het logo doet in diapositief.

Ik kijk uit naar je reactie, en mocht je graag nog meer onderdelen willen zien zoals briefpapier en dergelijke dan hoor ik dat graag.

groeten,
Guus Gijben

saskiaijszengasaskiaijszenga

ik begrijp niet helemaal waarom je met een soort schild werkt, dit past niet bij me, voelt niet goed,

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.