Een iets andere, moderne typografie
Internationale designvol logo en huisstijl voor een jong ambitieus bedrijf
- Wedstrijd van: NaomiHuisma
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-11-2012
Datum einde: 02-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever, hierbij de aanpassing op het vorige concept..

mijn 2e voorstel..
Goedemorgen Tjeerd,
Bedankt voor beide inzendingen. De tekst onder het logo "made organic" spreekt mij zeer aan! Leuk dat jij mee wilt denken. De vormgeving van het tasje wil ik ook niet vergeten. Het ziet er erg designvol uit. Echter, vind ik het lettertype van deze tijd en de kleurkeuze doet mij denken aan deze website. Is het mogelijk om hier een andere variant met andere kleuren van terug te mogen zien?
Vriendelijke groeten,
Naomi Huisma

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie is door middel van een sprekend eigenwijs lettertype, met een eenvoudig beeldmerk een brand neer te zetten dat iedereen onthoud. Naast de moderne uitstraling van het beeld, frisse contrasterende kleuren, om de associatie "geiten wollen sokken" te doen verbleken.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met dit concept,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde