Internationale designvol logo en huisstijl voor een jong ambitieus bedrijf

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: NaomiHuisma
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 18-11-2012 23:26
  • Datum einde : 02-12-2012 23:12
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 68
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik wil een logo neerzetten wat dient voor een biologisch afbreekbaar product. Het idee is om "geen" logo, tevens huisstijl te presenteren aan de consument wat overspoelt wordt met groene kleuren , maar eerder een modern ontwerp om het woord "bio" te verlossen van zijn geiten wollen sokken cultuur.

Misschien een inspirerende tip: Hoe zou mijn logo in de toekomst bekeken worden door mijn afnemers als het (bijv) in 2050 de norm is dat bijna alle producten van biologisch afbreekbaar materiaal moet worden vervaardigd?


I want to represent a logo for a biodegradable product. The idea is "not" to choose a logo or corporate identity that represent "Bio" flooded with green colors. But rather a modern design that redeem the word "organic" from his woolen socks (culture).

Maybe an inspiring tip: How would my logo in the future be viewed by my clients in 2050 when it is the new norm to manufacture biodegradable materials

Bedrijfsomschrijving:

Internationaal verkocht product
Representatief Product is Kalyobag= shoppingtas(gemaakt van mais)

International selling product
Representable Product is Kalyobag= shoppingbag(made from mais)

Doelgroep:

groothandels, supermarktketens, detailhandel etc


Wholesale, supermarkets, retail etc

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Alles behalve groen!


Everything except green!

Tjeerd van der Velde vormgeving
  • Logo & Huisstijl # 144235 voor Internationale designvol logo en huisstijl voor een jong ambitieus bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:

      Een iets andere, moderne typografie

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 144228 voor Internationale designvol logo en huisstijl voor een jong ambitieus bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:

      Beste opdrachtgever, hierbij de aanpassing op het vorige concept..

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 141688 voor Internationale designvol logo en huisstijl voor een jong ambitieus bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:

      mijn 2e voorstel..

    2. NaomiHuisma zegt :

      Goedemorgen Tjeerd,

      Bedankt voor beide inzendingen. De tekst onder het logo "made organic" spreekt mij zeer aan! Leuk dat jij mee wilt denken. De vormgeving van het tasje wil ik ook niet vergeten. Het ziet er erg designvol uit. Echter, vind ik het lettertype van deze tijd en de kleurkeuze doet mij denken aan deze website. Is het mogelijk om hier een andere variant met andere kleuren van terug te mogen zien?

      Vriendelijke groeten,

      Naomi Huisma

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 141675 voor Internationale designvol logo en huisstijl voor een jong ambitieus bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:

      Beste opdrachtgever,

      Hierbij mijn deelname. De visie is door middel van een sprekend eigenwijs lettertype, met een eenvoudig beeldmerk een brand neer te zetten dat iedereen onthoud. Naast de moderne uitstraling van het beeld, frisse contrasterende kleuren, om de associatie "geiten wollen sokken" te doen verbleken.

      Ik hoop u geinspireerd te hebben met dit concept,

      Met een vriendelijke groet,

      Tjeerd van der Velde

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network