Internationale designvol logo en huisstijl voor een jong ambitieus bedrijf

Datum start: 18-11-2012

Datum einde: 02-12-2012

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
Caligo

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik wil een logo neerzetten wat dient voor een biologisch afbreekbaar product. Het idee is om "geen" logo, tevens huisstijl te presenteren aan de consument wat overspoelt wordt met groene kleuren , maar eerder een modern ontwerp om het woord "bio" te verlossen van zijn geiten wollen sokken cultuur.

Misschien een inspirerende tip: Hoe zou mijn logo in de toekomst bekeken worden door mijn afnemers als het (bijv) in 2050 de norm is dat bijna alle producten van biologisch afbreekbaar materiaal moet worden vervaardigd?


I want to represent a logo for a biodegradable product. The idea is "not" to choose a logo or corporate identity that represent "Bio" flooded with green colors. But rather a modern design that redeem the word "organic" from his woolen socks (culture).

Maybe an inspiring tip: How would my logo in the future be viewed by my clients in 2050 when it is the new norm to manufacture biodegradable materials

Bedrijfsomschrijving


Internationaal verkocht product
Representatief Product is Kalyobag= shoppingtas(gemaakt van mais)

International selling product
Representable Product is Kalyobag= shoppingbag(made from mais)

Doelgroep


groothandels, supermarktketens, detailhandel etc


Wholesale, supermarkets, retail etc

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Alles behalve groen!


Everything except green!

Designer: Tjeerd van der Velde vormgeving Tjeerd van der Velde vormgeving
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-m8Coz0bI

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Een iets andere, moderne typografie

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-hnylLrsG

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste opdrachtgever, hierbij de aanpassing op het vorige concept..

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-NzzDzehk

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

mijn 2e voorstel..

NaomiHuismaNaomiHuisma

Goedemorgen Tjeerd,

Bedankt voor beide inzendingen. De tekst onder het logo "made organic" spreekt mij zeer aan! Leuk dat jij mee wilt denken. De vormgeving van het tasje wil ik ook niet vergeten. Het ziet er erg designvol uit. Echter, vind ik het lettertype van deze tijd en de kleurkeuze doet mij denken aan deze website. Is het mogelijk om hier een andere variant met andere kleuren van terug te mogen zien?

Vriendelijke groeten,

Naomi Huisma

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-FxqpXFdg

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn deelname. De visie is door middel van een sprekend eigenwijs lettertype, met een eenvoudig beeldmerk een brand neer te zetten dat iedereen onthoud. Naast de moderne uitstraling van het beeld, frisse contrasterende kleuren, om de associatie "geiten wollen sokken" te doen verbleken.

Ik hoop u geinspireerd te hebben met dit concept,

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.