Geen commentaar
Internationale designvol logo en huisstijl voor een jong ambitieus bedrijf
- Wedstrijd van: NaomiHuisma
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-11-2012
Datum einde: 02-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


You must be kidding!
The name is kalyobag ... in your briefing, and now you choose for KB innovations? Innovations is word often used in logo's from the 80's. And you asked for a 2050 logo? Strange. But, then congrats to the winner.
Hello,
if I had a feedback, I could change the texte. It is yet possible to change the texte with the same logo if you want!
Best regards
David Jorry

Geen commentaar
Beste Jordav,
Super bedankt voor het ontwerp van mijn logo. Na alle inzendingen heb ik mijn oog laten vallen op dit ontwerp. Samen met mijn partner willen wij ook graag het logo linksboven terug zien in een huisstijl voordat wij de geldsom willen uitkeren.
Vriendelijke groeten,
Naomi Huisma
Hello,
thank you for the 5 stars and your comments I imagine positive but, I'm french and my english is not very good but I can understand it. Could you write to me in english please (better in French but...).
Sincerely.
David JORRY