Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname aan de door u uitgeschreven wedstrijd. Korte uitleg: Ik heb getracht een logo neer te zetten dat wat zegt over het product. Mijns inziens is dit nodig omdat de naam (Kalyo) geen enkele verwijzing heeft naar het product dat u verkoopt. Vormgegeven in een open, fris logo. Aan u of dit gelukt is. Ik kijk uit naar uw reactie.
Mvrgr Ted
Internationale designvol logo en huisstijl voor een jong ambitieus bedrijf
- Wedstrijd van: NaomiHuisma
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-11-2012
Datum einde: 02-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

