Internationale designvol logo en huisstijl voor een jong ambitieus bedrijf
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: NaomiHuisma
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 18-11-2012 23:26
- Datum einde : 02-12-2012 23:12
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 68
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Misschien een inspirerende tip: Hoe zou mijn logo in de toekomst bekeken worden door mijn afnemers als het (bijv) in 2050 de norm is dat bijna alle producten van biologisch afbreekbaar materiaal moet worden vervaardigd?
I want to represent a logo for a biodegradable product. The idea is "not" to choose a logo or corporate identity that represent "Bio" flooded with green colors. But rather a modern design that redeem the word "organic" from his woolen socks (culture).
Maybe an inspiring tip: How would my logo in the future be viewed by my clients in 2050 when it is the new norm to manufacture biodegradable materials
Bedrijfsomschrijving:
Internationaal verkocht product
Representatief Product is Kalyobag= shoppingtas(gemaakt van mais)
International selling product
Representable Product is Kalyobag= shoppingbag(made from mais)
Doelgroep:
groothandels, supermarktketens, detailhandel etc
Wholesale, supermarkets, retail etc
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Alles behalve groen!
Everything except green!
Creator
-
-
Toelichting van de designer Creator:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname aan de door u uitgeschreven wedstrijd. Korte uitleg: Ik heb getracht een logo neer te zetten dat wat zegt over het product. Mijns inziens is dit nodig omdat de naam (Kalyo) geen enkele verwijzing heeft naar het product dat u verkoopt. Vormgegeven in een open, fris logo. Aan u of dit gelukt is. Ik kijk uit naar uw reactie.
Mvrgr Ted -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-