Geen commentaar
Intervals Staffing / Interval Staffing
- Wedstrijd van: Jeroengoes
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 27-07-2015
Datum einde: 24-08-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


pieken en dalen van een interval in beeldmerk
andere pay off "we make IT work"

Geen commentaar

Geen commentaar
blok er weer bij..meer balans. kleurstelling is een voorbeeld..de vraag is welke soort blauw heeft uw voorkeur.

Geen commentaar
logo beneden ondergeschikt aan klant

Geen commentaar
zat te worstelen met de drukte die ontstaat, Bedrijfsnaam (lang) evt een beeldmerk, uitlichten van de IT en niet te vergeten de pay off
terwijl 1 van mijn doelstellingingen is dat er RUST aanwezig is in uiteindelijk logo
morgen vul ik deze pitch nog aan
rust kan een ander uitleggen als te eenvoudig te kaal, maar bij Philips werkt het ook...en ik had zoals ik hierboven al noemde het gevoel dat er meer rust in moest komen om daadkrachtiger over te komen.
Gebruikte lettertype is trouwens een license font die je niet zo snel zult tegenkomen een strakke moderne lettertype, kleur is persoonlijk maar maakt het in dit geval mooi strak zakelijk af. (niet te bont)
Ook hier weer...Rust in uw logo en de onrust in de omgeving door foto of ander beeldmateriaal.
oops toch de S erbij..
pay off....uitleg nodig? in ieder geval kort krachtig

Geen commentaar

Geen commentaar
3 varianten. verschillende kleuren mogelijk maar wil graag eerst een basis leggen idemdito pay off en huisstijl..

Geen commentaar
strak modern lettertype IT simpel uitgelicht/subtiel maar vooral strak. Geen fietserij in het logo. Logo is door zijn eenvoud gemakkelijk in elke omgeving te gebruiken...en in die omgeving leg ik de nadruk dan wel weer op sport..je kan dan bijv. een link leggen naar de doorzettingsvermogen van de footballer, demarrages van fietsers, of de goede voorbereiding voor het surfen..de T komt hierin terug (let op een eerste ingeving om een totaal beeld te geven) scheef geplaatst met de dwingende tekst BE THE ONE..maar kan dus ook totaal anders zijn LOGO en PAY OFF zijn niet direct verbonden met elkaar daarom KAN de PAY OFF Variabel zijn .
over de vraag interval of intervals, heb ik na lang wikken en wegen gekozen voor ZONDER DE S.
Het bleef maar in mijn hoofd hangen.. hoe vals ....intervals... (s is er zo weer bijgeplakt maar dacht ben gewoon eerlijk hierin wat ik tegen de S erachter heb.)
uitleg pay off
BE THE ONE the winner, de opdrachtgever, de it specialist voor een ander, de oplossing, de beslisser..take action be the one
Angel dank voor je ontwerp.. I like it, maar paar dingen vroeg ik me af of je eens naar zou kunnen kijken;
- met of zonder S; ik denk dat dit prima is (dank voor je eerlijke input)
- zou je eens kunnen kijken of je ipv oranje met blauw tinten kan werken?
- zou je de it in interval kunnen uitlijnen met het staffing blok qua hoogtes?
- Be the one is zeker een mooie.. heb je misschien nog andere ideeen?
- Hoe zou je huisstijl vorm geven?
Groet,
Jeroen