Concept identiteit waarbij de letters IT op een speelse manier aangepast zijn en zo een icoon vormen wat terug komt op de verschillende uitingen. Ik heb het logo op een afbeelding geplaatst om te laten zien wat het effect daarvan is. Het briefpapier en visitekaartje tonen het effect van het gebruik van het icoon. Ik heb geen specifieke slogan onder het logo geplaatst, maar deze kan aangepast worden. Uiteraard kan je nog spelen met de kleuren.
Een zakelijk concept met een speelse inslag! Ik ben erg benieuwd of dit idee aanspreekt!
Carolien
Intervals Staffing / Interval Staffing
- Wedstrijd van: Jeroengoes
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 27-07-2015
Datum einde: 24-08-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

