Intervals Staffing / Interval Staffing

Datum start: 27-07-2015

Datum einde: 24-08-2015

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
jozedwardo

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Intervals Staffing is een nieuw IT werving & selectie (recruitment) bureau. Wij krijgen aanvragen van bedrijven/partners en vinden de vaak moeilijk in te vullen interim posities door middel van een intensief werving en selectie proces.

Paar opmerkingen mbt huisstijl en logo;

- Link met sport mits subtiel is vereiste. Zie tekst engels voor idee van visie en cultuur.
- Met IT in InTerval kan met spelen
- Moet het intervals zijn of zonder s?
- Pakkende korte tekst die onze core pakt zou top zijn!

Bedrijfsomschrijving


For cyclists, the word ‘interval’ holds a lot of meaning. Hard work. Perseverance. Dedication. We think this same determination applies quite well to the Intervals Staffing Group too. Just as an elite athlete spends untold inglorious hours training, determined to be one of the few at the top of the podium, our team of consultants and recruiters are always in front and behind the scenes, working hard to provide all our costumers with the highest industry service standards possible.

Doelgroep


Kandidaten = IT specialisten / interim / freelancers
Inhurende managers = bedrijfsleven groot tot midden MKB

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Logo en huisstijl zullen voor zowel print, sociale media en internet site gebruikt worden.

Kleur laten we ons graag verrassen, maar geheel moet liefst strak zakelijk, helder, maar vriendelijk zijn. Kleuren wit, blauw of oranje zijn gewenst, maar geen must.

Inspiratie sites;

http://www.cervelo.com/en/https://www.onepercentclub.com/nl/

website voorbeeld

https://www.fjordnet.com/
Fjord Design

Designer: GRFK GRFK
logo_huisstijl-grfk-1kaOydeK

GRFKGRFK

Concept identiteit waarbij de letters IT op een speelse manier aangepast zijn en zo een icoon vormen wat terug komt op de verschillende uitingen. Ik heb het logo op een afbeelding geplaatst om te laten zien wat het effect daarvan is. Het briefpapier en visitekaartje tonen het effect van het gebruik van het icoon. Ik heb geen specifieke slogan onder het logo geplaatst, maar deze kan aangepast worden. Uiteraard kan je nog spelen met de kleuren.

Een zakelijk concept met een speelse inslag! Ik ben erg benieuwd of dit idee aanspreekt!

Carolien

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.