Hallo KNAGT,
Hierbij een eerste opzet voor een logo en een kaartje. Ik heb een balans gezocht tussen hip en jong en degelijk en zakelijk (kwaliteit en service).
Ook een voorbeeldje dat iets meer klassiek is, hoewel ik denk dat julie daar niet per se naar op zoek zijn. Toch is het soms handig om meerdere stijlvoorbeelden te geven om de goede stijl te pakken te krijgen.
Graag hoor ik of het voorstel aanspreekt, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - mooiniet
JA! Wedding & Events
- Wedstrijd van: KNAGT
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-04-2014
Datum einde: 02-05-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Jorina,
Bedankt voor je inspanningen. Hetklssieke kaartje (de bruine) is inderdaad te oudbollig wat ons betreft. Het groene komt wel in de buurt. Het mag best modern en bombastisch. Hiermee bedoel ik dat we naast bruiloften ook evenementen plannen. Echter is de mix tussen die twee best lastig te omschrijven.