Hallo,
Hierbij mijn bijdrage. Ik heb misschien een wat afwijkende stijl maar ik wilde er beslist geen kader om. Dat voelde alsof Flavourez in een hokje werd gestopt en dat is volgens mij wat we juist niet willen: mensen in een hokje stoppen.
Daarbij heb ik voor een duidelijk lettertype gekozen en hierbij niet de F maar de A en de V uitgelicht. Ze lijken gelijk maar zijn toch verschillend. Je kunt het ook zien als twee personen die om elkaar heen draaien, elkaar verkennen.
Het logo goed als Avatar dienen voor op social media en als een klein logo voor op kleding, enz.
Enfin, heel verhaal maar een onderwerp wat me raakt. Ik vind het onvoorstelbaar dat mensen niet kunnen zijn wie ze willen zijn!
Met vriendelijke groet,
Margriet Pronk.
Jouw ontwerp op ons internationale gay lifestyle brand
- Wedstrijd van: Flavourez bv
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-08-2020
Datum einde: 13-09-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

