Geachte mevrouw/heer,
Bijgevoegd nog een mogelijkheid. Iets andere opzet met iets meer diepte.
Graag uw feedback?
Groet,
Harm
jong innovatief bedrijf
- Wedstrijd van: tomareurope
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 27-01-2011
Datum einde: 03-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Geachte mevrouw/heer,
Uw (mogelijke) feedback is niet zichtbaar.
Groet,
Harm

Geachte mevrouw/heer,
Hierbij mijn concept voor uw logo.
Mijn logo bestaat een beeldmerk, namelijk een gestileerde gloeilamp
1. Een gloeilamp als symbool voor een idee. Een idee dat altijd aan de basis staat voor een innovatie
2. Omdat (geavanceerde) verlichting een belangrijk deel van uw product/dienst is
3. En het bovenste gedeelte van de ‘lamp’ bestaat uit detectiestraling. Het detecteren, het traceren
Het beeldmerk is gelijk onderdeel van het woordmerk. De T vormt samen met het beeldmerk een lamp en is uiteraard ook onderdeel van de naam Tomar Europe.
Graag uw feedback
Met vriendelijke groet,
Harm