Hierbij een opzet hoe het briefpapier er uit zo kunnen zien. Alles kan nog veranderd worden en mocht u uiteindelijk voor mijn ontwerp kiezen zullen we de huisstijl op maat maken.
jong innovatief bedrijf
- Wedstrijd van: tomareurope
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 27-01-2011
Datum einde: 03-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste contesthouder,
Ik moet ten eerste even zeggen dat ik nieuw ben hier op deze site. Ik heb wel veel ervaring met het ontwerpen van logos maar eigenlijk vooral met direct contact met opdrachtgevers. Ik hoop dat ik ook op deze manier tot een goed resultaat kan komen.
Bij deze mijn inzending. Steekwoorden: Internationaal, Zwaailicht, Allure, Dynamisch.
mvg,
Tim Molenaar
PS. Mocht het logo in de smaak vallen, dan ga ik een opzet maken voor de huisstijl.