Nog een variant, ook een indruk van het logo wanneer op een donkere achtergrond gecommuniceerd.
jong innovatief bedrijf
- Wedstrijd van: tomareurope
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 27-01-2011
Datum einde: 03-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


dit vinden we wel erg leuk , kan je ook de visite kaart en briefpapier laten zien ?
Dank voor de positieve feedback! Ik ga er spoedig mee aan de slag.

Beste,
Hierbij enkele conceptvoorstellen van MeijerMedia. Concept is zonder de herkenbaarheid van het oude logo uit het oog te verliezen.
Ben benieuwd naar uw eerst feedback.
Mvgr.
Matthijs Meijer
MeijerMedia