Ok mijn laatste voorstel, ik wil niet opdringerig worden :-)
Als u dan toch echt met poppetjes wilt werken, dan zou ik toch graag in combinatie met uw werkgebied iets doen. Uw doelgroep moet in een klap zien dat het over hen gaat. Daarom zijn mijn poppetjes subtiel verwerkt tot capsules. Een heel bekend middel in uw werkgebied. De ene capsule staat op het woord consultancy, hiermee geven we aan dat we enkel op zoek zijn naar de beste. De beste met de meeste kwaliteiten. De woorden heb ik in kleine letters gehouden omdat ik dit het minst storend vind, grote letters vind ik schreeuwerig overkomen. Dit is subtiel en menselijk. Hopelijk heb ik u met mijn creaties u kunnen beinvloeden ook al bent u in een vergevorderd stadium met een ander. Dat zegt mij niet zoveel, zolang de wedstrijd openstaat. Het gaat uiteindelijk om uw logo waar u en uw doelgroep naar moet kijken. U moet er voor 100% achter staan.
mvg
iamselim.nl
Keij Consultancy
- Wedstrijd van: Keij Consultancy
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-12-2012
Datum einde: 14-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Keij consultancy,
Ik kan me toch niet inhouden omdat ik vind dat we toch meer eruit kunnen halen dan wat we nu zien, met alle respect voor alle andere deelnemers. Ik vind dat we te veel focussen op 1 idee, terwijl we zoveel kanten op kunnen. Ik wil graag u een idee laten zien dat totaal afwijkt van uw eigen idee. Wellicht kan ik u overtuigen met een ander idee. Niet geschoten is altijd mis, toch?
Mijn idee is heel simpel maar doeltreffend denk ik. Ik hoef weinig uit te leggen als u mijn eerdere verhaal hebt gelezen dan snapt u wat ik bedoel. Ik ben afgestapt van de poppetjes omdat het woord "consultancy" al aangeeft dat u met mensen te maken heeft. Ik neem ook aan dat u in uw vakgebied de beste mensen uitzoekt voor uw opdrachtgevers, vrij logisch in mijn ogen. Ik wil u verbinden met uw opdrachtgevers en werkzoekende doormiddel van het plusteken. Door enkel een plus te integreren in uw naam, is uw boodschap ineens heel anders. Waarom met poppetjes werken als u dit ook anders kunt aangeven, en wel veel subtieler. Het plusteken heeft al zoveel inhoud dat het geen uitleg nodig heeft. In mijn ogen heeft het plusteken alles wat u zoekt!
met creatieve groet,
iamselim.nl

Beste Keij Consultancy,
Bij deze mijn inzending voor Keij Consultancy. Ik heb meer inhoud proberen te geven aan uw logo door me ook te concentreren op uw werkgebied. Mijn beeldmerk bestaat uit 3 poppetjes, waarin de beste en grootste in het midden is afgebeeld, zoals gewenst. Daarnaast hebben de poppetjes de vorm + dit heeft voor mij twee betekenissen:
1. uw werkgebied, het medisch/farmaceutische industrie
2. Het plusteken, symbool voor optelling, meerwaarde en positiviteit.
In combinatie met een onderkast lettertype (kleine letters) voor uw naam, geeft een overzichtelijke logo. Niet te schreeuwend naar uw opdrachtgevers, helder in kleuren en betekenisvol.
ik hoor graag wat uw bevindingen zijn van mijn logo voor u.
met creatieve groet,
iamselim.nl
beste iamselim, bedankt voor het toesturen van je zeer creatieve en doordachten inzending. Ik vind het erg origineel maar ben met een ontwerper in een vergevorderd stadium. mocht ik er niet uitkomen dan laat ik van me horen. bedankt voor je meedenken.
Groet,
Marleen