Knowledge as a Service BV Logo + Huisstijl
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: ErikSpierenburg
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 450.00
- Datum start : 19-09-2011 11:09
- Datum einde : 09-10-2011 11:08
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: psd,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 34
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
We zijn een kleine zelfstandige firma maar de meeste van deze firma's doen het enorm knullig in hun ontwerp. Dat willen wij dus niet.
Bedrijfsomschrijving:
Knowledge as a Service BV (KaaS BV) is een 100% Nederlands bedrijf dat voornamelijk in het buitenland consultancydiensten levert op het gebied van Product Lifecycle Management (PLM). Om iets meer te lezen over PLM kun je kijken bij http://www.ptc.com/products/windchill/. PTC is de firma die ons inhuurt. Windchill het product waar we in adviseren.
Doelgroep:
Corporate clients (ABB, Continental, Thyssen) maar ook machinebouwers in Nederland.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Nederlanders, dus graag oranje als hoofdkleur.
Mooie beeldmerken:
* ING
* Heineken
* Microsoft (http://emea.microsoftstore.com/nl/nl-NL/Microsoft/Windows-7-Ultimate)
* Google
N.B.: Belangrijk is dat het beeldmer "KaaS" is.
Creator
-
-
Toelichting van de designer Creator:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending en een korte uitleg over het idee.
Hoe kijkt men of kaas voldoet? Dat doet men door een monster te nemen. Met een soort appelboor steekt men door de kaas. En zo verkrijgt men knowledge over de kaas. (of over het product/dienst in uw geval). Mijn voorgestelde logo staat voor knowledge en bemonstering, dus het goed onder review nemen. Ik hoop dat u de gedachte achter dit logo, en de uitwerking, kunt waarderen.
In afwachting op feedback van uw zijde,
met vriendelijke groet,
Creator -
ErikSpierenburg zegt :
Ik begrijp de gedachte maar vind de uitwerking meer iets voor een typografisch bedrijf. Helaas.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-