Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending en een korte uitleg over het idee.
Hoe kijkt men of kaas voldoet? Dat doet men door een monster te nemen. Met een soort appelboor steekt men door de kaas. En zo verkrijgt men knowledge over de kaas. (of over het product/dienst in uw geval). Mijn voorgestelde logo staat voor knowledge en bemonstering, dus het goed onder review nemen. Ik hoop dat u de gedachte achter dit logo, en de uitwerking, kunt waarderen.
In afwachting op feedback van uw zijde,
met vriendelijke groet,
Creator
Knowledge as a Service BV Logo + Huisstijl
- Wedstrijd van: ErikSpierenburg
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-09-2011
Datum einde: 09-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik begrijp de gedachte maar vind de uitwerking meer iets voor een typografisch bedrijf. Helaas.