Ik heb geprobeerd het kompas qua herkenbaarheid te behouden, maar toch zo te veranderen dat het als beeld op zich, zonder naam ook sterk kan staan.
Het idee achter de vier verschillend gekleurde pijlen is dat je het logo kan draaien naargelang de expertise. Elke kleur staat voor één expertise, waardoor het visueel al duidelijk is waarover het gaat. Zo kan het logo op verschillende manieren worden ingezet, naargelang de behoefte.
Kompaso zoekt een proffesionele uitstraling
- Wedstrijd van: kompas
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-03-2013
Datum einde: 05-04-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

