Kompaso zoekt een proffesionele uitstraling
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: kompas
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 249.00
- Datum start : 05-03-2013 12:32
- Datum einde : 05-04-2013 12:28
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 34
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Wat doet Kompaso: Kompaso heeft 4 expertises in huis om bedrijven te ondersteunen. Kompaso regelt de boekhouding, lost HR problemen op, maakt risicoanalyses en heeft een oplossing voor strategische marketing en communicatievraagstukken.
kernwoorden:
toonaangevend, betrokken, professioneel, mensgericht,lokaal
Doelgroep:
MKB met 10-50 werknemers op HBO nivo en/of kantoorpersoneel. Kleine zakelijke dienstverleners of een wat groter technisch of productiebedrijf. Geografische begrenzing: Utrecht en Gelderland (straal 25 km, Ede gld. Onze gesprekspartner is de directie, veelal HBO/HBO+ en in de leeftijd van 35/55 jaar.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
primair: zwart en kobaltblauw.
secundair:antraciet, zilver, wit
Kompaso betekent kompas in het Esperanto. Kompaso spreekt de universele taal van het ondernemerschap en biedt ondernemers een betrouwbaar kompas. We zien het kompas als symbool dan ook graag in enigerlei vorm terug in ons logo. Modern en tijdloos, moet 5 jaar mee gaan. Niet te actueel of tijdgeest gebonden. Weerspiegeling van klasse. Het ontwerp moet betaalbaar uitgevoerd worden, Geen extreme drukkosten. Uitgaan van digitaal drukwerk. Logo en huisstijl zijn voor wordpress, website, twitter en flyer.
luci
-
-
Toelichting van de designer luci:
Hierbij een voorstel voor het logo.
Het logo is opgebouwd uit één kleur blauw (PMS), wat handig is bij het drukwerk, maar is ook eenvoudig om te zetten naar CMYK of RGB kleuren.
Ik hoor graag uw reactie. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-