Kompaso zoekt een proffesionele uitstraling

Datum start: 05-03-2013

Datum einde: 05-04-2013

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
Tom Embrechts

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Kompaso heeft behoefte aan een professionele uitstraling en behoefte aan een visuele idientiteit, uitgewerkt naar logo, huisstijl (in de vorm van een webpagina) en een flyer.

Bedrijfsomschrijving


Wat doet Kompaso: Kompaso heeft 4 expertises in huis om bedrijven te ondersteunen. Kompaso regelt de boekhouding, lost HR problemen op, maakt risicoanalyses en heeft een oplossing voor strategische marketing en communicatievraagstukken.
kernwoorden:
toonaangevend, betrokken, professioneel, mensgericht,lokaal

Doelgroep


MKB met 10-50 werknemers op HBO nivo en/of kantoorpersoneel. Kleine zakelijke dienstverleners of een wat groter technisch of productiebedrijf. Geografische begrenzing: Utrecht en Gelderland (straal 25 km, Ede gld. Onze gesprekspartner is de directie, veelal HBO/HBO+ en in de leeftijd van 35/55 jaar.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


primair: zwart en kobaltblauw.
secundair:antraciet, zilver, wit

Kompaso betekent kompas in het Esperanto. Kompaso spreekt de universele taal van het ondernemerschap en biedt ondernemers een betrouwbaar kompas. We zien het kompas als symbool dan ook graag in enigerlei vorm terug in ons logo. Modern en tijdloos, moet 5 jaar mee gaan. Niet te actueel of tijdgeest gebonden. Weerspiegeling van klasse. Het ontwerp moet betaalbaar uitgevoerd worden, Geen extreme drukkosten. Uitgaan van digitaal drukwerk. Logo en huisstijl zijn voor wordpress, website, twitter en flyer.

Designer: LisaDiem LisaDiem
logo_huisstijl-lisadiem-HmR46NBA

LisaDiemLisaDiem

Hallo opdrachtgever,
Bij deze mijn eerste inzending! In dit ontwerp heb ik op een abstracte wijze het kompas geprobeerd te verbeelden. Namelijk door het onderste deel van de "wijzer" in de eerste "o" af te beelden en het tweede deel in de tweede "o". De kleurcombinatie kan op meerdere manieren worden toegepast, hier laat ik er 2 zien. Het lettertype in dit ontwerp is handgemaakt, en zal dus in geen enkel ander logo voorkomen, wat een speciale touch geeft aan het logo.
Graag hoor ik of ik hiermee in de juiste richting zit!

MVG, Lisa

kompaskompas

heel origineel, zat zeker in de richting. Kopaso i een samenwerkingsverband wat niet al te veel geld mag kosten. Speciale lettertypes etc zijn dus niet heel handig voor ons

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.