Geen commentaar
KPMN...... fibonacci en de gulden snede
- Wedstrijd van: Victor
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 23-11-2014
Datum einde: 27-12-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste logomaker,
Bedankt voor je moeite! Het logo voldoet alleen niet aan de juiste sfeer/vraagstelling. Het is geen logo wat past in de rij van national geographic, Apple, Chanel, Audi. Kijk alsjeblieft eens naar de video’s zoals in de uitvraag gemeld en wees creatief (kleurstelling, de gulden snede en de natuurlijke schoonheid). En ‘natuurlijk’ is zeker ook bedoeld als nadruk en niet meteen in de sfeer van groene blaadjes. We zijn een adviesbedrijf en geen hovenier ;-).
Thanks for your effort! The logo does not answer to our need. It is not a logo that fits in the line of National Geographic, Apple, Chanel, Audi. Please look at the videos and be creative (color, the golden ratio and the natural beauty). And 'natuurlijk' can be read as ‘natural’ but in dutch it also means ‘of course’. We are a consulting firm and not a gardener ;-).