geachte opdrachtgever,
bij dez mijn eerste voorzichtige stappen in het het tav. uw bedrijfslogo. Ik heb om contrasten te laten zien een voorstel ontworpen mbt. het naamkaartje.
Uiteraard is dit het beginstadium van het proces om eens te kijken of ik goed op weg ben.
De achterzijde is volledig in het blauw gezet waarbij het beeld en typografie de overhand krijgt.
De uitstraling is degelijk chic en een waarborg voor kwaliteit.
Uiteraard ben ik benieuwd naar uw bevindingen.
mvrgr.
DaudtEntin
Krachtig logo voor bouwbedrijf gespecialisserd in winkels
- Wedstrijd van: pv@reprode.be
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 22-11-2012
Datum einde: 06-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hi,
Thx voor het uitgebreide ontwerp! Ik vind het lettertype iets te stijf, er mag meer dynamiek vanuitgaan, verder bouwen we winkels en geen flatg of kantoorgebouwen! Succes