Beste Michiel,
Hierbij mijn bijdrage aan jullie zoektocht naar het logo voor Budgetflex.
Het logo op zich is een "X" van fleX (altijd een mooie vorm om te gebruiken in een logo!).
Wat het verder voorstelt zijn abstracte handen die in elkaar grijpen, aan het werk. De kleurstelling is rood met zwart vanwege het passend-budget-verhaal. Deze kleurstelling wordt vaak geassocieerd met goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik hoor graag jouw reactie.
gr. Coins
laagdrempelig en modern pakkend logo en huisstijl gezocht voor vernieuwend uitzend/detacheringburo
- Wedstrijd van: michiel79
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-10-2014
Datum einde: 18-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


strak en origineel. kleuren zijn goed gecombineerd