"Leef lang en gezond" Voedingsupplementen

Datum start: 19-04-2012

Datum einde: 18-05-2012

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
adcel

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wat zoeken wij:

Bedenk een bedrijfsnaam met bijpassende huisstijl en logo. Denk aan alle algemene toepassingen zoals briefpapier, viska’s en banners, maar ook aan etiketten voor op vitaminepotjes, zakjes, enzovoort.

Er zijn al veel namen met Ortho erin verwerkt zoals Orthoworld, Orthovitality, Orthica enz. dit pad volgen zal niet veel opties bieden.

De term neutriceuticals of nutriceutials of zelfs nutraceutical, is dus om aan te geven dat je kunt genezen met voeding in plaats van Pharmaceutische producten. (http://www.nutraceuticalsworld.com/ valt direct af omdat die al bestaat. )

Een paar varianten voor bv de hart preventie lijn de Detox lijn

Bedrijfsomschrijving


Nieuw te starten bedrijf in voedingssupplementen en vitaminen.


Onze producten zijn vitaminen/voedingssupplementen, gebaseerd op de Orthomoleculaire wetenschap, ofwel voedsel als medicijn. Onze boodschap heeft vooral te maken met langer en gezonder leven met behulp van voedingssupplementen.
We hebben een steunsite: www.leeflangengezond.nl

Het gaat er dus om meer voedingssupplementen te gebruiken en minder medicijnen die vaak vervelende en serieuze bijwerkingen hebben.

Ons lichaam kan beter omgaan met voedingssupplementen die veel minder en, in veruit de meeste gevallen, geen bijwerkingen vertonen. Met gericht hogere dosering kun je voorzien in de behoefte van je lichaam en gezondheidsklachten bestrijden.

Wij gaan meerder sites voor thema's opzetten bv www.hartziekte.info maar ook voor ontgiften en Obesitas met suikerziekte kan een productgroep zijn die met goede supplementen veel voordeel behaalt.

Een sterk logo dat Natuur producten als medicijn of preventie wegzet is wat we zoeken.

Doelgroep


Er zijn verschillende doelgroepen aan te wijzen


Mensen de algemeen in hele goede conditie willen blijven


Mensen met hart problemen en/of in hun familie die preventief handelen

Suikerziekte en/of obesitas

De detox georiënteerde of voor zwakke lever

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Gebruik kleuren die passen bij natuurlijk en bij gezondheid.

wat-wel
Niet te druk
Creatief, van deze tijd, fris
Professioneel (niet saai, liever dynamisch)
Duidelijk
Bij kopiëren goed zichtbaar, moet geen zwarte vlek worden
En zeker iets dat blijft hangen nadat je het gezien hebt.


wat-niet
Ouderwets
Te veel kleur (geen kleurenpallet)

De uiteindelijke keuze maken wij uiterlijk 1 week na afloop van het ontwerptermijn bekend. Tussentijds zullen wij proberen de vragen die gesteld worden zo snel mogelijk te beantwoorden.
Het logo en de bedrijfsnaam dat uiteindelijk als 1e plaats gekozen wordt dient volledig rechtenvrij te worden overgedragen. Gebruik voor portfolio is toegestaan.

Designer: MariekeVeenstra MariekeVeenstra
logo_huisstijl-mariekeveenstra-5CvvQnUu

Geen commentaar

DoGoodFeelGoodDoGoodFeelGood

Kan er zelf even niets mee gooi het wel in de groep, maar wel 2 sterren, vr gr Jack

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.