Geen commentaar
Lindeheaghe recruitment
- Wedstrijd van: lindeheaghe
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-07-2013
Datum einde: 31-08-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ook het logo nogmaals met de pay-off. Daarnaast ziet u dat het logo in elke gewenste kleur kan worden aangeleverd. De pay-off zou dan vervangen kunnen worden voor de desbetreffende ondertitel of functieomschrijving.
Het rood op het kaartje vind ik mooi en krachtig. Om alleen de website in het rood te vermelden, ik weet niet of dat de oplossing is.
Het logo vindt in de diverse kleuren wel mooi. Ook mooi om dat met een subcatagorie te doen. je aller eerste inzending met dat plaatje vond ik heel sterk. Graag zou ik deze nog eens zien met het logo in de laatse stijl. Waar heb je die foto vandaan, deze zou ik graag gebruiken voor de website en onze folder.
Kun je de huisstijl zo aanleveren dat ik zelf aanpassingen kan doe, of is dit niet mogenlijk?
Graag hoor ik van je.
Bedankt voor de maximale score!
Dat de huisstijl nog niet helemaal 100% naar wens is, is geen probleem. Daar kunnen we nog aan sleutel totdat het wel helemaal goed is.
De foto komt van www.headshotlondon.co.uk Zoals eerder gezegd behoort de foto niet bij het ontwerp. Maar wellicht kunt u hier navraag doen naar de licenties. En anders wil ik u later graag helpen bij het vinden van geschikte foto's (al dan niet bestaande of wanneer u zelf foto's gaat/laat maken).
Ik zal u nog een persoonlijk bericht sturen over het eventueel aanleveren van bestanden.
Groeten,
Chantal

Geen commentaar
Hierbij zijn er wat rood accenten in de huisstijl verwerkt. Zo is het visitekaartje opvallender en is steeds de website gemarkeerd met rode letters. Het toepassen van een kleur kan uiteraard versterkt worden door middel van (indien nodig) andere huisstijldragers. Zo ontstaat een complete identiteit.

Geen commentaar
Hiernaast ziet u een eerste opzet voor de huisstijl. Het idee is om het zo puur mogelijk te houden. Dus weinig poespas. Dmv aansprekende teksten die terugkeren op bijvoorbeeld folder en website wordt men direct aangesproken. De mens staat immers centraal in uw aanpak.
Verder kan het beeldmerk terugkeren als watermerk, zoals ook bij een eerdere inzending is getoond.
Ik ben overigens zo vrij geweest om het beeldmerk nog een klein beetje aan te passen. Voor mijn gevoel was het rechter streepje net niet goed qua vorm.
Ik ben erg benieuwd naar uw feedback!
Goed bezig! Mensen Rechtstreeks aanspreken is precies waar we mee bezig zijn een belanrijke gaat worden "investeer in jezelf". In welke kleuren behalve grijs zou je deze kunnen aanleveren, dit gaan we wellicht gebruiken in de website. Anders gezegt welke kleuren zou jij dan gebruiken.
Hallo Chantal,
Zojuist nog even naar de huisstijl gekeken. Ik kan mij voorstellen dat er toch een subtiel kleurtje in zou kunnen. Misschien is rood wel een optie. Dat maakt het allemaal wel iets scherper namelijk. De achterkant van het kaartje kan misschien ook wel in een kleur. Zou jij hiervan het een en ander kunnen uitwerken.
Alvast dank!
Gr. Rob
Zou je recruitment willen veranderen in recruitment and more.

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste Lindeheaghe,
Hierbij mijn inzending. Het beeldmerk is een abstracte, handgeschreven L. Dit uiteraard vanwege Lindeheaghe. Het handgeschreven effect geeft het een persoonlijk karakter. Echter zit er meer achter. Er is namelijk een driehoek te herkennen. Deze symboliseert de verhouding tussen kandidaat-recruiter-bedrijf. Uw bedrijf zit uiteraard tussen beiden en fungeert als soepele/flexibele bemiddelaar: de lus.
Onderaan ziet u een mogelijke (!) verwerking van het logo. Zo is deze ook geschikt op een gekleurde achtergrond. Het beeldmerk kan bijvoorbeeld als watermerk gebruikt worden. Zo is deze hier om de zakenman gedraaid. Dit geeft het nog eens extra diepte en dynamiek mee.
Hopelijk spreekt het ontwerp u aan. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar uw reactie.
Met creatieve groet,
Chantal | estoy
P.S. Waarschijnlijk ten overvloede: de gebruikte foto dient als voorbeeld en sfeerbeeld. Deze behoort niet tot het ontwerp.
Ik vind het heel mooi en je hebt een goed verhaal. Kun je dit verwerken in een huisstijl? QR code vind ik ook een pre. Tevens graag een opzetje voor een folder. Pizza model.
Deze kun je natuurlijk ook in diverse kleuren aanleveren? eventueel voor diverse onderwerpen op de website. overigens heb ik geen idee hoe die eruit moet komen te zien, maar dat is de volgende stap.
Het is inderdaad mogelijk om het logo in elke gewenste kleur aan te leveren. Om elk onderwerp een unieke kleur te geven, kan zeker een leuk en goed werkend idee zijn voor o.a. de website!