Geen commentaar
Loge en Huisstijl voor App Development Bedrijf
- Wedstrijd van: cujo30227
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-02-2015
Datum einde: 17-02-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Hallo Cujo, Hierbij tref je mijn voorstel voor het logo van Caramba Apps. Ik ben uigegaan van een uitroepteken in de vorm van een bliksemflits. Caramba staat voor een uitroep van excitement. (zowel pos als neg). Hierdoor is de connectie met een energiek uitroepteken snel gemaakt. Daarnaast heb ik nog wat gespeelt met een icoontje voor een app. en een 3d versie van het logo. Over de kleur valt te twisten. Jij had zelf oranje als kleur, ik heb er groen van gemaakt ivm neutrale uitstraling.
Sebastiaan
Into The Box - Design
Hoi, het idee van de bliksemflits is creatief. Op dit moment vind ik het logo van Stevan echter mooier, vooral omdat dat logo een uniekere uitstraling heeft dan de bliksemflits.
mvg, Jaap