Logo en complete huisstijl voor beursgerelateerd bedrijf

Datum start: 02-11-2012

Datum einde: 30-11-2012

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
ii11

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Quantmania heeft behoefte aan een logo en een complete huisstijl. De huisstijl omvat meer dan alleen visitekaartjes en briefpapier en bestaat uit:
- logo
- visitekaartjes
- briefpapier (voor- en vervolgblad)
- enveloppen
- Powerpoint-template (presentatie)
- Word-template (communicatie)
- nieuwsbrief
- mail (handtekening)
- Twitter pagina
- Facebook pagina
- favicon

Bedrijfsomschrijving


Quantmania verkoopt aan- en verkoopsignalen van financiële instrumenten (o.a. futures), die gegenereerd worden door een handelssysteem. Met dit door Quantmania zelf ontwikkelde systeem kunnen abonnees structureel geld verdienen op basis van "algorithmic trading". Dat wil zeggen dat de aan- en verkoopbeslissingen worden bepaald door algoritmen. Emoties spelen daarbij geen enkele rol. Omdat er long en short signalen worden gegeven, kan er zowel in een stijgende als in een dalende markt winst worden gemaakt. Eventueel kan de opvolging van de signalen worden uitbesteed. In dat geval zullen de bijbehorende orders automatisch door een broker worden uitgevoerd. Meer informatie is terug te vinden op de website, www.quantmania.nl.

Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: tcaylak tcaylak
logo_huisstijl-tcaylak-J8ZD3cGm

tcaylaktcaylak

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn voorstel voor een logo. Kleuren en lettertype kunnen worden aangepast. Mocht het logo u bevallen, dan werk ik graag een huisstijl voor u uit.
In afwachting van uw reactie.

Mvg,

TCaylak

QuantmaniaQuantmania

Dank voor uw voorstel.

Helaas spreekt mij dit niet aan. Weet niet goed wat ik hierin moet zien.

Zie graag een ander voorstel tegemoet.

Alvast vriendelijk dank voor uw moeite.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.