De functie van het generic top level domain is wat mij betreft voor domains met bedrijfsleven / particulieren in Amsterdam. In ontwerp maak ik daarom de vertaalslag naar @ amsterdam. Het apestaartje uit het lettertype past wat mij betreft echter niet bij wat het merk wil uitstralen. Ik heb daarom gebruik gemaakt van de a van amsterdam in de vorm van een apestaartje.
Logo en huisstijl (electronisch) voor ".amsterdam"
- Wedstrijd van: pmolenaar
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 13-12-2012
Datum einde: 10-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Goed gedacht en creatief. Maar we creeeren hiermee ook een enorme uitdaging, namelijk om het universeel als email/Twitter kenmerk herkende beeld, te koppelen aan Amsterdam. Dat vind ik mogelijk een te grote uitdaging.
Dank je wel. De uitdaging om dit creatieve proces te laten verlopen via Brandsupply voor €275,- is een grote ja ;) Ik wilde vooral deze vondst met je delen, uiteraard zijn er genoeg mogelijkheden om dit verder uit te werken. Neem anders even contact met me op als je verder wilt gaan. En anders veel succes met je keuze en ontwikkeling van marketing strategie!