Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet!

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: chrisaanzee
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 07-11-2013 16:48
  • Datum einde : 21-11-2013 16:43
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 43
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De Feel Food Company gelooft niet in een crash dieet. Feel Food Company helpt klanten zich weer goed te voelen door bewust te zijn van wat je eet en drinkt. Afvallen is een logisch gevolg van blijvende verandering in eetgedrag. We helpen je na een intake, een eetpatroon te ontwikkelen die bij je past en dus eenvoudig eigen kunt maken. Kennisoverdracht gebeurt door middel van onder andere een supermarktsafari, koelkast koken bij jou thuis en online begeleiding of aanvullende sessies met een van de voedingsdeskundigen van de Feel Food Company.

We komen graag in contact met een creatieve ontwerper die onze visie en werkwijze weet te vertalen naar een logo en een eenvoudige huisstijl (visitekaartje, briefpapier, vervolgpapier en A5 vensterenvelop). De Feel Food Company begint vanuit een locatie in Lisse en Amsterdam en is opgericht door 2 vrouwen die gediplomeerd voedingsdeskundige zijn. Het logo en de huisstijl moeten door gebruik van typografie en kleur professioneel en toegankelijk zijn voor een breed publiek van mannen en vrouwen. Vrouwen zullen in het algemeen vaker voor de dienstverlening van de Feel Food Company kiezen. Het beeldmerk moet eigentijds en toch tijdloos en fris zijn en optimisme en vertrouwen uitstralen en een grote mate van herkenbaarheid hebben indien op een later moment toegepast in reclame-uitingen als brochures, advertenties, outdoor en autobelettering.

Bedrijfsomschrijving:

We krijgen de headline niet aangepast. De pay off die we gaan gebruiken is: hapje voor hapje weer goed in je vel!

Dat is precies wat Feel Food Company wil bereiken met klanten. Een geleidelijk proces van kennis van voeding omzetten in veranderend gedrag op een wijze die bij je persoonlijkheid past.

Doelgroep:

Mannen, vrouwen en kinderen. Leeftijd neutraal maar de doelgroep vrouwen in de leeftijd 20 tot 60 jaar zal het meest van de diensten gebruik maken

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Een onderdeel van de huisstijl zou een kwaliteitsstempel kunnen zijn

andries
  • Logo & Huisstijl # 270282 voor Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer andries:

      Beste,

      hierbij hetzelfde logo, met een aangepaste typografie. Inclusief een voorbeeld van een visitekaartje en een kwaliteitsstempel.

      Groeten, Andries

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 270280 voor Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer andries:

      Beste opdrachtgever,

      bedankt voor uw reactie. Hierbij een nieuw ontwerp.

      Groeten, Andries

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 268912 voor Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer andries:

      Beste opdrachtgever,

      hierbij mijn voorstel van het logo en een visitekaartje. Graag verneem ik uw reactie.

      Met vriendelijke groet,
      Andries

    2. chrisaanzee zegt :

      de vele kleuren spreekt ons niet aan, we zoeken een iets meer zakelijk, serieuser logo

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network