Nog een poging van onze kant, alles kan worden veranderd naar smaak en wens.
We zijn weer erg benieuwd wat u er van vind.
Mvg Mark
Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet!
- Wedstrijd van: chrisaanzee
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-11-2013
Datum einde: 21-11-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Twee nieuwe voorstellen, misschien vind u dit een richting?..
Mvg Mark

Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.
Mvg Mark
Hallo Mark,
Dank voor je voorstel. We denken zeker aan een kleurrijk ontwerp maar zouden graaag simpelere vormen zien die de combinatie van feitelijke kennisoverdracht van voedingsgebruik combineren met een gevoel (mindfull) van verandering van leestijl waardoor je je stap voor stap (of hap voor hap) beter gaat voelen. Alternatieve pay off kan zijn: Hapje voor hapje beter in je vel. Onderdeel van het logo mag een kwaliteitsstempel zijn. De eerste indruk moet uitgaan van positief, energiek en professioneel. Ik hoop dat je hier iets aan hebt, anders beantwoord ik grag je vragen. Groet, Nadja
Mark, we hebben nog wat aan de pay off gesleuteld en komen uit bij de volgende:
Hapje voor hapje weer goed in je vel!