Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet!

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: chrisaanzee
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 07-11-2013 16:48
  • Datum einde : 21-11-2013 16:43
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 43
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De Feel Food Company gelooft niet in een crash dieet. Feel Food Company helpt klanten zich weer goed te voelen door bewust te zijn van wat je eet en drinkt. Afvallen is een logisch gevolg van blijvende verandering in eetgedrag. We helpen je na een intake, een eetpatroon te ontwikkelen die bij je past en dus eenvoudig eigen kunt maken. Kennisoverdracht gebeurt door middel van onder andere een supermarktsafari, koelkast koken bij jou thuis en online begeleiding of aanvullende sessies met een van de voedingsdeskundigen van de Feel Food Company.

We komen graag in contact met een creatieve ontwerper die onze visie en werkwijze weet te vertalen naar een logo en een eenvoudige huisstijl (visitekaartje, briefpapier, vervolgpapier en A5 vensterenvelop). De Feel Food Company begint vanuit een locatie in Lisse en Amsterdam en is opgericht door 2 vrouwen die gediplomeerd voedingsdeskundige zijn. Het logo en de huisstijl moeten door gebruik van typografie en kleur professioneel en toegankelijk zijn voor een breed publiek van mannen en vrouwen. Vrouwen zullen in het algemeen vaker voor de dienstverlening van de Feel Food Company kiezen. Het beeldmerk moet eigentijds en toch tijdloos en fris zijn en optimisme en vertrouwen uitstralen en een grote mate van herkenbaarheid hebben indien op een later moment toegepast in reclame-uitingen als brochures, advertenties, outdoor en autobelettering.

Bedrijfsomschrijving:

We krijgen de headline niet aangepast. De pay off die we gaan gebruiken is: hapje voor hapje weer goed in je vel!

Dat is precies wat Feel Food Company wil bereiken met klanten. Een geleidelijk proces van kennis van voeding omzetten in veranderend gedrag op een wijze die bij je persoonlijkheid past.

Doelgroep:

Mannen, vrouwen en kinderen. Leeftijd neutraal maar de doelgroep vrouwen in de leeftijd 20 tot 60 jaar zal het meest van de diensten gebruik maken

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Een onderdeel van de huisstijl zou een kwaliteitsstempel kunnen zijn

Budget Media
  • Logo & Huisstijl # 269951 voor Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Nog een poging van onze kant, alles kan worden veranderd naar smaak en wens.

      We zijn weer erg benieuwd wat u er van vind.

      Mvg Mark

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 268164 voor Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Twee nieuwe voorstellen, misschien vind u dit een richting?..

      Mvg Mark

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 267423 voor Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.



      Mvg Mark

    2. chrisaanzee zegt :

      Hallo Mark,

      Dank voor je voorstel. We denken zeker aan een kleurrijk ontwerp maar zouden graaag simpelere vormen zien die de combinatie van feitelijke kennisoverdracht van voedingsgebruik combineren met een gevoel (mindfull) van verandering van leestijl waardoor je je stap voor stap (of hap voor hap) beter gaat voelen. Alternatieve pay off kan zijn: Hapje voor hapje beter in je vel. Onderdeel van het logo mag een kwaliteitsstempel zijn. De eerste indruk moet uitgaan van positief, energiek en professioneel. Ik hoop dat je hier iets aan hebt, anders beantwoord ik grag je vragen. Groet, Nadja

    3. chrisaanzee zegt :

      Mark, we hebben nog wat aan de pay off gesleuteld en komen uit bij de volgende:
      Hapje voor hapje weer goed in je vel!

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network