Geen commentaar
Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet!
- Wedstrijd van: chrisaanzee
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-11-2013
Datum einde: 21-11-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Naar aanleiding van uw feedback heb ik een nieuw logo ontworpen. Ik ben benieuwd naar uw feedback hierop.
Vriendelijke groet,
Joost
Wederom denk voor je ontwerp.
Het logo moet toch zakelijker worden of te wel gestyleerder. Het moet een serieuze indruk maken maar ook positief.

Geachte opdrachtgever,
Na het lezen van uw opdracht omschrijving heb ik het volgende logo ontworpen. Ik wilde een tijdloos, strak, eenvoudig logo creëren wat de positieve kant met eten benaderd.
- het icoon is een tevreden/juichend karakter.
- De drie groenen stippen symboliseren de goede voeding.
teven heb ik een aantal kleuren onderaan terug laten komen om een indicatie te geven voor de verdere huisstijl.
Ik zie uw feedback graag tegemoet.
In afwachting hiervan teken ik met vriendelijke groet,
Joost van Woerden
Dank voor je ontwerp Joost. Het idee van een abstracte weergave van een juichende persoon is wel goed. We hebben echter een meer kleurrijk beeldmerk voor ogen. Quib.ly is een voorbeeld dat we wel aardig vinden wat betreft kleurgebruik en uitbeelden van een familie. Gezond eten gaat het hele gezin aan. Expert in voeding is beter/korter dan de pay off die wij hebben gegeven ,aar nog te zakelijk, we willen er een gevoel bij geven. Alternatief zou kunnen zijn; Feel Food Company, voel je goed omdat je weet wat je eet. Je kunt het logo wellicht combineren met een kwaliteitsstempel waarin eventueel de pay off staat verwerkt. we zien ij het logo graag de combinatie van kennisoverdracht van voedingsgebruik en het toepassen met gevoel (mindful) uitgebeeld.
Ik hop dat je hier iets aan hebt, stel anders gerust je vragen.
Groet,
Nadja
Joost, we hebben nog wat aan de pay off gesleuteld en komen nu op : hapje voor hapje weer goed in je vel