Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet!

Datum start: 07-11-2013

Datum einde: 21-11-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
Eisme

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De Feel Food Company gelooft niet in een crash dieet. Feel Food Company helpt klanten zich weer goed te voelen door bewust te zijn van wat je eet en drinkt. Afvallen is een logisch gevolg van blijvende verandering in eetgedrag. We helpen je na een intake, een eetpatroon te ontwikkelen die bij je past en dus eenvoudig eigen kunt maken. Kennisoverdracht gebeurt door middel van onder andere een supermarktsafari, koelkast koken bij jou thuis en online begeleiding of aanvullende sessies met een van de voedingsdeskundigen van de Feel Food Company.

We komen graag in contact met een creatieve ontwerper die onze visie en werkwijze weet te vertalen naar een logo en een eenvoudige huisstijl (visitekaartje, briefpapier, vervolgpapier en A5 vensterenvelop). De Feel Food Company begint vanuit een locatie in Lisse en Amsterdam en is opgericht door 2 vrouwen die gediplomeerd voedingsdeskundige zijn. Het logo en de huisstijl moeten door gebruik van typografie en kleur professioneel en toegankelijk zijn voor een breed publiek van mannen en vrouwen. Vrouwen zullen in het algemeen vaker voor de dienstverlening van de Feel Food Company kiezen. Het beeldmerk moet eigentijds en toch tijdloos en fris zijn en optimisme en vertrouwen uitstralen en een grote mate van herkenbaarheid hebben indien op een later moment toegepast in reclame-uitingen als brochures, advertenties, outdoor en autobelettering.

Bedrijfsomschrijving


We krijgen de headline niet aangepast. De pay off die we gaan gebruiken is: hapje voor hapje weer goed in je vel!

Dat is precies wat Feel Food Company wil bereiken met klanten. Een geleidelijk proces van kennis van voeding omzetten in veranderend gedrag op een wijze die bij je persoonlijkheid past.

Doelgroep


Mannen, vrouwen en kinderen. Leeftijd neutraal maar de doelgroep vrouwen in de leeftijd 20 tot 60 jaar zal het meest van de diensten gebruik maken

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Een onderdeel van de huisstijl zou een kwaliteitsstempel kunnen zijn

Designer: Joostdesign Joostdesign
logo_huisstijl-joostdesign-qiCbuTIW

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-joostdesign-Uk7zTEW0

JoostdesignJoostdesign

Naar aanleiding van uw feedback heb ik een nieuw logo ontworpen. Ik ben benieuwd naar uw feedback hierop.

Vriendelijke groet,

Joost

chrisaanzeechrisaanzee

Wederom denk voor je ontwerp.
Het logo moet toch zakelijker worden of te wel gestyleerder. Het moet een serieuze indruk maken maar ook positief.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-joostdesign-BixHnD2e

JoostdesignJoostdesign

Geachte opdrachtgever,

Na het lezen van uw opdracht omschrijving heb ik het volgende logo ontworpen. Ik wilde een tijdloos, strak, eenvoudig logo creëren wat de positieve kant met eten benaderd.

- het icoon is een tevreden/juichend karakter.
- De drie groenen stippen symboliseren de goede voeding.

teven heb ik een aantal kleuren onderaan terug laten komen om een indicatie te geven voor de verdere huisstijl.

Ik zie uw feedback graag tegemoet.
In afwachting hiervan teken ik met vriendelijke groet,

Joost van Woerden

chrisaanzeechrisaanzee

Dank voor je ontwerp Joost. Het idee van een abstracte weergave van een juichende persoon is wel goed. We hebben echter een meer kleurrijk beeldmerk voor ogen. Quib.ly is een voorbeeld dat we wel aardig vinden wat betreft kleurgebruik en uitbeelden van een familie. Gezond eten gaat het hele gezin aan. Expert in voeding is beter/korter dan de pay off die wij hebben gegeven ,aar nog te zakelijk, we willen er een gevoel bij geven. Alternatief zou kunnen zijn; Feel Food Company, voel je goed omdat je weet wat je eet. Je kunt het logo wellicht combineren met een kwaliteitsstempel waarin eventueel de pay off staat verwerkt. we zien ij het logo graag de combinatie van kennisoverdracht van voedingsgebruik en het toepassen met gevoel (mindful) uitgebeeld.
Ik hop dat je hier iets aan hebt, stel anders gerust je vragen.

Groet,

Nadja

chrisaanzeechrisaanzee

Joost, we hebben nog wat aan de pay off gesleuteld en komen nu op : hapje voor hapje weer goed in je vel

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.