Leuke naam met veel opties voor het design. Heb gekozen voor een beeldmerk met de naam volluit eronder geschreven. Ik vind zelf altijd dat een logo het meest herkenbaar is als het uit 1 lijn is gemaakt. Dit is makkelijk te onthouden maar kan je er altijd voor kiezen als je nog niet zo bekend bent om de naam eronder te zetten voor duidelijkheid. Ook de vorm kan je op alle manieren gebruiken aangezien die +- even breed als hoog is. Omdat je misschien wilt samenwerken of meerdere uitingen nodig hebt, heb ik hieronder een kleine beschrijving van mijzelf neergezet.
Ruim 6 jaar ben ik grafisch ontwerper, verantwoordelijk voor grafische vormgeving van drukwerk zoals logo's, huisstijlen, brochures, affiches, verpakkingen en digitale producten zoals websites, apps en social media uitingen. Momenteel ben ik werkzaam bij Jobe Water Sports als Marketing Designer.
Met vriendelijke groet,
Ivar Bijleveld
Logo en huisstijl gezocht voor cool new brand!
- Wedstrijd van: fgroot
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-03-2018
Datum einde: 13-04-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

