Logo en huisstijl gezocht voor jonge, frisse commerciële psychologe!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: bolwerk
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 230.00
  • Datum start : 08-02-2017 16:52
  • Datum einde : 06-03-2017 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 60
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Zoals de titel al omschrijft ben ik op zoek naar een logo en huisstijl voor mijn praktijk/bedrijf BolWerk Psychologie (Bol refereert naar hoofd)

Wat wil ik uit gaan stralen met mijn logo/ huisstijl:

-expert in vakgebied
-vernieuwend
-laagdrempelig
-vlot/jong/hip
-ook wel een bepaalde zachtheid, dus geen schreeuwerige kleuren
-een mix van commercie/zakelijkheid en echte zorg;

Ik heb nodig design voor;
-afsprakenkaartjes
-visitekaartje
-enveloppen
-briefpapier
-logo wat makkelijk op website en over foto's te plaatsen is.

Ik wil graag alles op zo'n manier aangeleverd krijgen dat ik makkelijk zelf aanpassingen kan doorvoeren (zoals bijvoorbeeld ander nummer op visitekaartje). Vanzelfsprekend dus ook de kleurcodes, lettertypen etc.

Ik heb al mooie ontwerpen ontvangen, maar die zijn nog wel vrij standaard. Ik ben ook benieuwd naar een ontwerp wat iets meer van deze tijd is zoals bijvoorbeeld met handlettering (zie bijgevoegde voorbeelden). Graag ontwerpen met en zonder het woord Psychologie.

Bedrijfsomschrijving:

BolWerk richt zich op behandeling van psychische klachten in mijn eigen praktijk aan huis alsook het geven van workshops, bloggen/vloggen, interviews voor media, (management)coaching, ontwikkelen van zelfhulp in de vorm van e-books en op termijn retraites.

Psychologie anno nu. Ik wijk af van mijn collega's in die zin dat ik de tijd van nu wil gebruiken en betrekken in mijn concept (dus bloggen/vloggen/e-health/ meer zichtbaarheid als therapeut). Geen geitenwollensokken psychologie voor mij. Evidence-based behandelingen, hardwerkende therapeut en cliënt.

Doelgroep:

-middel tot hoogopgeleid
-mensen met milde tot matige psychische klachten
-mensen met een coachingsvraag / managementfunctie
-aanpakkers
-gemotiveerd om te veranderen
-bedrijven die workshops inkopen voor hun personeel

Kleuren, favoriete logo's, must haves

zachte kleuren. Zwart mag ook. Ik houd zelf ook van zachtroze maar ben bang dat dat misschien te lief/vrouwelijk wordt (wellicht in combinatie met zwart..) Dus ik sta open voor alle zachte kleuren als het maar nog steeds uitstraalt waar BolWerk voor staat.

MvanEngelen
  • Logo & Huisstijl # 701139 voor Logo en huisstijl gezocht voor jonge, frisse commerciële psychologe! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer MvanEngelen:

      Beste Mijnheer, Mevrouw,

      Bij deze mijn ontwerp voor een logo voor uw eigen praktijk.

      Opzet logo:

      Ik heb gekozen voor een duidelijk en pakkend logo dat makkelijk te begrijpen is.

      Ik heb een tandwiel verwerkt in het hoofd van de client. Hiermee wil ik duidelijk maken dat het er soms lastig aan toe gaat in de hersenen van de client. De gedachten van de client zijn vaak ingewikkeld. U zorgt ervoor dat het probleem bij de kern aangepakt en uiteindelijk opgelost wordt.

      Ik heb het logo gebaseerd op a la riviera maison. De kleuren zijn rustig waardoor het goed zal staan in uw toekomstige praktijk.

      Mocht het logo u aanspreken, ontwerp ik graag een bijpassende huisstijl voor u.

      Met vriendelijke groet,

      Marleen van Engelen

    2. bolwerk zegt :

      Thanks voor je input, maar het is niet helemaal wat ik zoek.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network