Strak, sterk en eenvoudig logo waarbij vooral de kleuren anders zijn in de transportwereld, opvallen op de weg. Juist geen zonnige kleuren want dat is te letterlijk. Wel iets ronds dat refereert naar vrachtwagenbanden, maar ook naar de \"band\" met de klant (de vriendschap), ze sluiten namelijk tegen elkaar aan, maar ook jullie \"band\' met de landen en de producten.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio
Logo en huisstijl gezocht voor nieuw internationaal handel wen transportbedrijf "rootsdusoleil"
- Wedstrijd van: estupendo
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-07-2011
Datum einde: 20-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Mireille,
Dank voor je inzending.
Op het eerste gezicht vinden we het ontwerp toch wat te simpel ogen.
Er zijn ontwerpen die ons meer aanspreken. wellicht put je hieruit inspiratie voor een andere inzending?