Beste opdrachtgever,
Wellicht vooruitlopend op hetgeen dat wat echt wenselijk is met ons aangeboden logo, hebben we alvast ene huisstijlpakket samengesteld met ons laatste voorstel.
Huisstijl is opgemaakt conform de richtlijnen van PostNL. te denken valt aan positionering en schrijfwijze van n.a.w. gegevens.
Kleuren zijn altijd aan te passen. Of men kiest er voor om de drie basiskleuren over alle drie de producten terug te laten komen zoals nu is weergegeven of men kiest er voor om één steunkleur te kiezen en deze over het gehele pakket gelijk te trekken.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
Logo en huisstijl gezocht voor startende regelaar
- Wedstrijd van: Dieke
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-03-2012
Datum einde: 29-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
Dank voor uw reactie op onze inzending.
In de bijlage een nieuw voorstel met twee verschillende lettertypes in het woordmerk.
De bovenste bevat het schetsmatige karakter wat een (zoals u zelf omschrijft) regelneef in zich heeft. Altijd in de weer met blocknote, kladblokje o.i.d. om uiteindelijk een goede weg in te slaan.
Het onderste lettertype weergeeft juist de slotsom van een gelopen traject om uw klanten te begeleiden naar een strak en stijlvolle onderneming welke lekker zelfstandig kan draaien.
Beeldmerk hebben we gelaten zoals het was.
Graag vernemend en indien wenselijk kunnen we een huisstijl voordragen.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media

Beste opdrachtgever,
In de bijlage een fris logo wat gebruikt kán gaan worden voor een complete huisstijl voor uw bedrijf.
Het beeldmerk in het logo geven de drie divisies weer dat wat Solo Support doet : administratieve, secretariële en organisatorische activiteiten. Deze 3 frisse kleuren vormen nu nog één geheel beeldmerk, maar kunnen straks onderdeel gaan uitmaken van de losse divisies op zich.
De slogan op een speelse wijze onder het logo toegevoegd in (in dit geval) een hardroze kleur, maar dat kan naar wens worden aangepast.
Tevens een zwart/wit opmaak meegezonden bij gebruik voor bv. advertenties.
Mocht een opmaak voor een complete huisstijl u aanspreken, dan vernemen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media
Hallo Dennis. Het beeldmerk spreekt mij erg aan. Ik denk er over de zin 'Voor al uw geregel op MAAT!'weg te laten. Zou je dit eens kunnen uitwerken in een aangepast logo. Misschien dat je dan iets creatiever met de naam SOLO Support kunt omgaan. Groet, Dieke