Hallo Concetti,
Bijgaand een voorstel voor logo met huisstijluitingen.
Het logo is opgebouwd uit de naam in een strakke letter, met iets ronde hoekjes voor een vriendelijke feel. Bij de naam een beeldmerk, waarin de 'C' terugkomt, met een symbool dat ontwikkeling respresenteerd en zich buiten de 'C' beweegt. 'Vanuit Concetti volgt ontwikkeling, tot Concetti niet meer nodig is'.
Er is nu gekozen voor een verloop met groen en blauwtinten, voor een zakelijke en vriendelijke uitstraling. Deze kleuren kunnen altijd wijzigingen.
Het logo is doorgetrokken in een frisse huisstijl met veel wit. Hier komt een gedeelte van het logo als herkenbaar huisstijlelement terug, om een sterke identiteit te vormen.
Graag hoor ik wat u vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - Mooiniet
Logo en Huisstijl IT Detacheerder
- Wedstrijd van: concetti
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-07-2015
Datum einde: 04-08-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

