Logo en huisstijl nieuw sieradenmerk
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: bibian
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 150.00
- Datum start : 15-03-2012 16:42
- Datum einde : 29-03-2012 16:39
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 20
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
State of brands is een jong bedrijf met verschillende collecties zilveren en stalen sieraden voor dames, heren en kinderen.Daarnaast verkopen we een sloffen merk voor jonge kinderen.
kijk naar charmins.nl; blsteel.nl; miodiario.nl, mrmsboogieshoes.nl
Doelgroep:
we willen een moderne, hippe, luxe en chique maar toch laagdrempelige uitstraling. De look van twist zal passen bij een zelfstandige trendy vrouw tussen de 25 en 39 jaar. de prijs van de gemiddelde ring zal liggen tussen de 20 en de 50 euro.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
glamour, luxe, goud en rose.
Judith.van.66en
-
-
Toelichting van de designer Judith.van.66en:
Idee voor de huisstijl, wat eenvoudig is door te trekken naar brochures, flyers en de website.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Judith.van.66en:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn interpretatie van het merk Twist. Er zijn twee variaties, waarvan de één een set ringen voorstelt en de andere een wervelwind/twister. De kleuren zijn geheel naar eigen keuze, maar de combinatie zwart/roze is erg sterk en staat in mijn ogen voor glamour. Beide ontwerpen zijn ook geschikt voor graveren in ringen.
Ik ben erg benieuwd of de ontwerpen u bevallen. Ik hoor graag uw reactie, zodat ik eea kan aanpassen of kan uitwerken naar de gehele huisstijl.
met vriendelijke groet,
Judith -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-