Logo en huisstijl nieuw sieradenmerk

Datum start: 15-03-2012

Datum einde: 29-03-2012

Totaal budget: € 150.00
Nieuwste inzending
Book cover
Judith.van.66en

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


we zijn voor een nieuw te ontwikkelen stalen dames sieraden merk op zoek naar een logo en huisstijl. de naam van het merk is twist. de eerste collecties zullen bestaan uit stalen ringen die gecombineerd worden (mmerdere ringen om één vinger). we zullen werken met half edelstenen en zirkonia. Ook zulle de ringen naast de kleur van staal ook verguld worden met rose en geel goud. Dit alles in hoogglans. we willen een moderne, hippe, luxe en chique maar toch laagdrempelige uitstraling. De look van twist zal passen bij een zelfstandige trendy vrouw tussen de 25 en 39 jaar. de prijs van de gemiddelde ring zal liggen tussen de 20 en de 50 euro.we zijn op zoek naar een pakkend logo en huisstijl. deze zal gebruikt worden voor de brochures, flyers, website en het logo zal ook op de ring gegraveerd worden. De naam van het merk is twist. glamour, luxe, goud en rose, strak, clean.

Bedrijfsomschrijving


State of brands is een jong bedrijf met verschillende collecties zilveren en stalen sieraden voor dames, heren en kinderen.Daarnaast verkopen we een sloffen merk voor jonge kinderen.
kijk naar charmins.nl; blsteel.nl; miodiario.nl, mrmsboogieshoes.nl

Doelgroep


we willen een moderne, hippe, luxe en chique maar toch laagdrempelige uitstraling. De look van twist zal passen bij een zelfstandige trendy vrouw tussen de 25 en 39 jaar. de prijs van de gemiddelde ring zal liggen tussen de 20 en de 50 euro.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


glamour, luxe, goud en rose.

Designer: Graphicdesigner Graphicdesigner
logo_huisstijl-graphicdesigner-CRzuKesi

GraphicdesignerGraphicdesigner

Beste Bibian,

Bij het ontwerpen van dit logo heb ik rekening gehouden met uw wensen. Het logo heeft een strakke uitstraling en is modern.

Voordat ik begon met het ontwerpen van uw logo heb ik gekeken naar de andere logo’s die u heeft voor charmins, blsteel en miodiario. Het logo wat ik heb ontworpen past hier goed tussen.

U gaf aan dat de look moet passen bij vrouwen tussen de 25 en 39 jaar. Hier heb ik rekening mee gehouden vandaar dat ik heb gekozen voor een strakke naam met een luxe ondertekst. (Deze tekst is een voorbeeld dit kan natuurlijk veranderd worden.)

Less is more. Vandaar dat ik heb gekozen om van de S in de merknaam het beeldmerk te maken. Zo kunt u het in de naam gebruiken maar ook apart als beeld merk. Het logo is niet te ingewikkeld zodat het goed gebruikt kan worden voor op de ringen.

De kleuren die ik heb gebruikt geven het logo een glamour uitstraling. De gehele huisstijl vormt zo een strak geheel. De ringen die ik heb geplaatst zijn even voor het idee, zodat u ziet welke sfeer en uitstraling uw huisstijl heeft.

Uiteraard kunnen er aanpassingen worden gemaakt.

Ik ben benieuwd naar uw reactie!

Met vriendelijke groet,
Graphic Designer

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.