Kleine variaties.. Over kleuren, vormen, lettertypes, schaduwen etc. valt altijd te praten.
Het idee is dat het logo zowel een figuur (de persoon die in het eenmansbedrijf centraal staat) voorstelt maar tevens het proces (als de raders in een machine) waarop deze aangrijpt..
De uitwerking is wellicht wat abstract, maar dat is vaak juist wenselijk voor een beeldmerk.
Laat maar horen of dit voldoende aanknopingspunten biedt om op voort te borduren.. gr. Johan
Logo en huisstijl nieuw technisch bedrijf
- Wedstrijd van: patrickvanmmm
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-03-2014
Datum einde: 26-03-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Knap verzonnen!

Geen commentaar

Beste Patrick,
Bij deze een eerste inzending van mijn kant.
Ik kijk uit naar je reactie/waardering en sta open voor kritiek, suggesties, ideeen etc.
vrgr. Johan