Logo en huisstijl: Only for Mama

Datum start: 20-05-2012

Datum einde: 20-06-2012

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
RedQueen

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij hebben behoefte aan een krachtige en verfrissende huisstijl die de jonge moeders aanspreekt! Deze dient onder meer te bestaan uit een logo, beeldmerk, pay off, visitekaartje, briefpapier,en envelop. Verder zal het de huisstijl worden doorgevoerd op alle verpakkingen en promotiemateriaal.

Bedrijfsomschrijving


Only for Mama is de naam van een ons jonge internetbedrijf. Only for Mama gaat zich in eerste instantie richten op aanstaande moeders die behoefte hebben aan trendy positie en zwangerschapsmode. Daarbij willen wij ons met name richten op dames met een maatje meer. De verkoop zal voornamelijk via internet plaatsvinden, maar wij bieden tevens de mogelijkheid om de kleding te passen in onze showroom. Naast positiemode zal de collectie in de toekomst uitgebreid worden met kinderkleding en accessoires. Kwaliteit en service zal bij ons hoog in het vaandel staan.

Doelgroep


Zoals de naam als zegt: Mama!

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wij vertrouwen op jullie creatieve geest!

Designer: Aafke Driessen Aafke Driessen
logo_huisstijl-aafke-driessen-a3iOB5Sy

Aafke DriessenAafke Driessen

Het lichtgrijze vlak is een silhouette van een zwangere vrouw. En door de rood/roze strepen eromheen wil ik een jurk om de zwangere vrouw benadrukken.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-aafke-driessen-PYJ6VAqO

Aafke DriessenAafke Driessen

Ik heb in mijn ontwerp voor een logo in lijnen de vorm van een zwangere vrouw gemaakt. En ernaast staat de naam van jullie winkel. Ik heb voor roze gekozen omdat het dat vrouwelijke uitstraalt.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.