Logo en huisstijl: Only for Mama

Datum start: 20-05-2012

Datum einde: 20-06-2012

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
RedQueen

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij hebben behoefte aan een krachtige en verfrissende huisstijl die de jonge moeders aanspreekt! Deze dient onder meer te bestaan uit een logo, beeldmerk, pay off, visitekaartje, briefpapier,en envelop. Verder zal het de huisstijl worden doorgevoerd op alle verpakkingen en promotiemateriaal.

Bedrijfsomschrijving


Only for Mama is de naam van een ons jonge internetbedrijf. Only for Mama gaat zich in eerste instantie richten op aanstaande moeders die behoefte hebben aan trendy positie en zwangerschapsmode. Daarbij willen wij ons met name richten op dames met een maatje meer. De verkoop zal voornamelijk via internet plaatsvinden, maar wij bieden tevens de mogelijkheid om de kleding te passen in onze showroom. Naast positiemode zal de collectie in de toekomst uitgebreid worden met kinderkleding en accessoires. Kwaliteit en service zal bij ons hoog in het vaandel staan.

Doelgroep


Zoals de naam als zegt: Mama!

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wij vertrouwen op jullie creatieve geest!

Designer: IEA IEA
logo_huisstijl-iea-BFjvYqEC

IEAIEA

zie commentaar bij logo

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-iea-AdQCkxpg

IEAIEA

Beste Marieke en Patrick,
Ik ben uitgegaan van het logo als kledinglabel met een strakke letter en de toevoeging van de handgeschreven letter als persoonlijke touch. Omdat het de bedoeling is dat in de toekomst op meer gericht wordt dan alleen zwangerschapskleding heb ik bewust niet voor een beeld van een buik gekozen. Zo is de huisstijl goed uit te breiden in de toekomst. De kleuren bieden de mogelijkheid om meerdere onderdelen aan te geven. Ik ben benieuwd wat jullie vinden!
Groet, iemke

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.