Logo en huisstijl ontwerp voor een nieuw fast casual Latin fusion restaurant concept

Datum start: 08-03-2019

Datum einde: 25-04-2019

Totaal budget: € 359.00
Nieuwste inzending
Book cover
GreemCinemaStudios

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zijn op zoek naar een logo en huisstijl dat meteen verteld aan ons doelgroep wat wij zijn. Ons doelgroep is de millennials en het is een restaurant concept! Qua gevoel, kleur en look moet de logo aansluiten op het concept. Het mag speels, modern, strak en moet vooral uitnodigend zijn.
De naam is " Na Brasa " wat betekend " Op de houtskool". Er moet ook "Latin Fusion Restaurant" ergens bij komen
Het is een Latin Fusion horeca concept waarbij verschillende specialiteiten worden genuttigd vanuit de Spaans en Portugees talige keukens wereldwijd en dat allemaal onder één dak. Alles word bereid op de houtskoolgrill en wij hebben ook de focus op gezond doordat wij bepaalde bijgerechten vervangen door gezonde producten. Bij ons staat een vakantie beleving centraal. Zon, zee, strand, palmbomen, cocktails en natuutlijk salsa, batchata en merengue. Wij willen in de logo geen cliché ontwerpen zien zoals een simpel vlammetje of een palmboom. Als er bijvoorbeeld een vlammetje word gebruikt dan moet dat verwerkt worden in iets creatiefs. Wat ook belangrijk is om te weten is dat het doel is om door te groeien als franchise concept. Dus ook hieraan moet de logo voldoen.
Verder is iedereen vrij om zijn of haar creativiteit te gebruiken en zijn wij benieuwd

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Bekijk de toegevoegde plaatjes voor een sfeerimpressie

Designer: vegesophia vegesophia
logo_stationery-vegesophia-J5k8rrge

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-vegesophia-DWsdcy8W

Geen commentaar

Lilliana NevesLilliana Neves

Niw that is creative!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-vegesophia-kSB9fgcy

Geen commentaar

Lilliana NevesLilliana Neves

Hi there. Thank you for the design.
Why the use of the pepper?

vegesophiavegesophia

The culture of pepper is very old; it comes from Brazil. In Mexico, in Tehuacan, it was cultivated already 7500 BC! It was one of the first plants to be
grown in South America 7,000 years ago.

and that's why .... Culture and history
regard
Sophia

Lilliana NevesLilliana Neves

You did your homework :)

Like the idea but the name and what we want people to feel when they see the brand is not about peppers. We do use them but it is not our focuspoint. Also it must fit the style and decor of the place.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.