Logo en huisstijl ontwerp voor een nieuw fast casual Latin fusion restaurant concept
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Lilliana Neves
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 359.00
- Datum start : 08-03-2019 19:45
- Datum einde : 25-04-2019 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 105
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
De naam is " Na Brasa " wat betekend " Op de houtskool". Er moet ook "Latin Fusion Restaurant" ergens bij komen
Het is een Latin Fusion horeca concept waarbij verschillende specialiteiten worden genuttigd vanuit de Spaans en Portugees talige keukens wereldwijd en dat allemaal onder één dak. Alles word bereid op de houtskoolgrill en wij hebben ook de focus op gezond doordat wij bepaalde bijgerechten vervangen door gezonde producten. Bij ons staat een vakantie beleving centraal. Zon, zee, strand, palmbomen, cocktails en natuutlijk salsa, batchata en merengue. Wij willen in de logo geen cliché ontwerpen zien zoals een simpel vlammetje of een palmboom. Als er bijvoorbeeld een vlammetje word gebruikt dan moet dat verwerkt worden in iets creatiefs. Wat ook belangrijk is om te weten is dat het doel is om door te groeien als franchise concept. Dus ook hieraan moet de logo voldoen.
Verder is iedereen vrij om zijn of haar creativiteit te gebruiken en zijn wij benieuwd
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Bekijk de toegevoegde plaatjes voor een sfeerimpressie
vegesophia
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Lilliana Neves zegt :
Niw that is creative!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Lilliana Neves zegt :
Hi there. Thank you for the design.
Why the use of the pepper?
-
vegesophia zegt
The culture of pepper is very old; it comes from Brazil. In Mexico, in Tehuacan, it was cultivated already 7500 BC! It was one of the first plants to be
grown in South America 7,000 years ago.
and that's why .... Culture and history
regard
Sophia -
Lilliana Neves zegt :
You did your homework :)
Like the idea but the name and what we want people to feel when they see the brand is not about peppers. We do use them but it is not our focuspoint. Also it must fit the style and decor of the place. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-