Geen commentaar
Logo en huisstijl ontwerp voor een nieuw fast casual Latin fusion restaurant concept
- Wedstrijd van: Lilliana Neves
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 08-03-2019
Datum einde: 25-04-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Niw that is creative!

Geen commentaar
Hi there. Thank you for the design.
Why the use of the pepper?
The culture of pepper is very old; it comes from Brazil. In Mexico, in Tehuacan, it was cultivated already 7500 BC! It was one of the first plants to be
grown in South America 7,000 years ago.
and that's why .... Culture and history
regard
Sophia
You did your homework :)
Like the idea but the name and what we want people to feel when they see the brand is not about peppers. We do use them but it is not our focuspoint. Also it must fit the style and decor of the place.