Logo en huisstijl ontwerp voor nieuw parfum merk

Datum start: 30-09-2020

Datum einde: 07-10-2020

Totaal budget: € 459.00
Nieuwste inzending
Book cover
3 POINTS

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Merknaam: Carbon

Wat wij graag willen is een logo met een kroon daarin en een vergelijkbaar gevoel als het logo in de bijlage, een koninklijk lettertype of chic als Cartier.

Tags:

- Exclusieve
- Succes
- inspirerend
- chic

Kleuren:

Goud
Rose goud
Wit goud
Zwart
Wit

Bedrijfsomschrijving


Carbon is een exclusieve parfum merk

Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleuren::

Goud
Rose goud
Wit goud
Zwart
Wit

Designer: Margriet Pronk Margriet Pronk
logo_huisstijl-margriet-pronk-BphRQrtQ

Margriet PronkMargriet Pronk

Hallo,

Hierbij mijn bijdrage. Ik heb er voor gekozen om een niet kopie te maken van het bijgevoegde voorbeeld en van wat anderen al hebben gemaakt.

Het gaat er immers om dat je een uniek logo maakt en niet een kopie van Cartier.

Zoals u kunt zien heb ik een logo ook afgedrukt in hout. Dat lijkt namelijk heel mooi en duurzaam, een mooi houten doosje om het flesje parfum in te doen, wat je graag bewaard.

Feedback wordt zeker op prijs gesteld, mocht mijn ontwerp in de smaak vallen en er zijn aanpassingen nodig, verneem ik het graag.

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Margriet.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.